به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز و در حالی که باران کم کم می بارید در غیاب مهرداد اولادی و خسرو حیدری برگزار شد. اولادی برای ثبت نام در دانشگاه به دنبال این امور بود و به همین دلیل در تمرین امروز حاضر نشد.


* سید مهدی رحمتی که به دلیل مصدومیت در تمرین روز گذشته حضور نداشت امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان به کارهای تاکتیکی پرداخت. این بازیکن قبل از آنکه وارد زمین چمن شود در رختکن متوجه شد پیراهنش گم شده و نزدیک به ۱۵ دقیقه به دنبال پیراهن خود بود. سرانجام نیز با پوشیدن پیراهن دیگر به زمین آمد و به تمرین پرداخت. البته رحمتی به دلیل پاس نشدن یکی از چک هایش به تازگی ممنوع الخروج شده و از بابت این موضوع ناراحت بود و با بازیکنان استقلال در این باره صحبت می کرد.

* بازیکنان تیم استقلال که متوجه شدند پدر کبه در کشور مالی فوت کرده است، به این بازیکن تسلیت می گفتند و از او سؤال می کردند چرا راهی کشورش نشده است.

* در جریان تمرین امروز آبی پوشان در زمین کوچک این مجموعه مسابقه ای بین تیم های کارمندان شهرداری و پیشکسوتان راه آهن برگزار شد. این مسابقات تا چند روز دیگر در کمپ استقلال برگزار می شود. همچنین بنا بر اعلام مسئولان استقلال تیم فوتبال رسانه ورزش روز پنجشنبه در این کمپ به مصاف پیشکسوتان استقلال خواهد رفت.

* در جریان تمرین امروز محمود شافعی هافبک دهه ۷۰ پرسپولیس که چند سالی در این تیم توپ می زد به محل تمرین آمد. وی برای دقایقی با منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی به صحبت پرداخت.

* حدود ۵۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند.

* مشوقین تیم استقلال که قرار است برای تشویق این تیم راهی انزلی شود روز چهارشنبه در ورزشگاه قصد دارند لباس کارمندان شهرداری را بپوشند. این حرکت لیدرهای استقلال به خاطر تقدیر از زحمات کارمندان شهرداری انجام خواهد شد.

* در جریان تمرین امروز یکی از هواداران استقلال که ساکن نازی آباد تهران است به یک باره با صدای بلند فریاد زد امیر قلعه نویی بچه نازی آباد است و همه به افتخارش دست بزنید که این حرکت این تماشاگر با تشکر سرمربی تیم استقلال روبرو شد.

در حالی که تمرین امروز آبی پوشان شروع نشده سرمربی تیم استقلال بازیکنانش را دور خودش جمع کرده و با آنها به صحبت پرداخت. قلعه نویی در بخشی از سخنانش به بازیکنان گفت هر ۴ بازی ما حکم فینال را دارد ولی باید بازی به بازی جلو برویم. سه امتیاز دیدار با ملوان از سه امتیاز بازی آخر هم مهم تر است و از همین رو شما توجهی به نصایح تیم های دیگر در صدر جدول نداشته باشید و فقط کار خودتان را انجام دهید. این چهار بازی را هم موفق شویم زحمات یک سال شما به بار می نشیند و برای خودتان خوب است.

* بعد از صحبت های قلعه نویی بازیکنان در بخش های مختلف کار با توپ را انجام دادند و به آقاوسط پرداختند. سپس بازیکنان تمرین حمله به سمت دروازه را پشت سر گذاشتند که قلعه نویی روی زدن ضربات آخر تاکید داشت.

* ایمان مبعلی مثل روز گذشته در تمرین آبی پوشان حاضر شد و مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت. هواداران استقلال که از حضور این بازیکن خوشحال بودند در خصوص اینکه حدادی فر و ادینهو به استقلال می آیند یا خیر، از این بازیکن سؤال کردند که مبعلی در این مورد اظهار بی اطلاعی کرد.

* قرار است بازیکنان تیم استقلال با پرواز ساعت ۱۵ فردا تهران را به مقصد رشت ترک کرده و از آنجا با اتوبوس راهی انزلی شود. آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری در این سفر استقلالی ها را همراهی نخواهند کرد.

دیدار تیم های ملوان انزلی و استقلال از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی پیگیری خواهد شد.