به گزارش پارس به نقل از جام، این قاسم حدادی فر است! بازیکنی که نه تنها استقلال و پرسپولیس که سپاهان هم این روزها به شدت درصدد جذبش برآمده… در ابتدای فصل، بحث انتقال او به پرسپولیس آنقدر جدی شده بود که به نظر می رسید پرسپولیسی ها تا پای امضای قرارداد با او هم پیش رفته بودند که ناگهان مخالفت ذوب آهن و بحث قرارداد او با این باشگاه اصفهانی همه چیز را تغییر داد.

ماجرای پرسپولیسی شدن حدادی فر حتی آنقدر جدی بود که در نقل و انتقالات نیم فصل هم قرمزپوشان پایتخت دست از سر او برنداشتند و اصرار به جذبش باز هم با مخالفت ذوب آهن مواجه شد. هر چند که در این بین خیلی ها تمایل شخصی حدادی فر و اصرارش به ادامه کار با ذوب آهن را دلیل اصلی جوش نخوردن این معامله می دانستند.

با نزدیک شدن به هفته های پایانی و حضور نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، باز هم بحث رد و بدل شدن بازیکنان به صورت قرضی بین تیم ها داغ شده و هر روز خبرهایی درباره این نقل و انتقالات احتمالی به گوش می رسد.

در این میان اما بازیکنی که نامش بیشتر از هرکس دیگری بر سر زبان هاست، قاسم حدادی فر است که گویی استقلال و سپاهان برای به دست آوردنش در رقابت سختی با هم قرار گرفته اند. از طرفی استقلال با توجه به کمبود مهره هایش برای حضور در مسابقات آسیایی با مشکلاتی جدی مواجه است و چاره ای جز جذب بازیکن قرضی ندارد.

یک روز از تصمیم استقلال برای جذب این بازیکن خبر می رسد و روز دیگر شنیده می شود بعد از دربی اصفهان نامه ای از محرم نویدکیا به نمایندگی از باشگاه سپاهان در رختکن ذوب آهن پیدا شده که درخواست همراهی حدادی فر در بازی های آسیایی سپاهان را مطرح می کند.

نویدکیا طی این نامه به نوعی از ذوب آهنی ها خواسته هر طور شده برای فصل آینده قاسم حدادی فر را به سپاهان بدهند تا محرم با خیال راحت از فوتبال خداحافظی کند چرا که نویدکیا معتقد است تنها هافبکی که می تواند در وسط زمین، تیمش را رهبری کند قاسم حدادی فر است.

حالا هر چند خود حدادی فر درباره این نامه و درخواست ها اظهاربی اطلاعی می کند اما تمایل همیشگی او به حفظ آرامش در تیمش باعث می شود که چندان این انکار را از جانب او نپذیریم.

حدادی فر در واقع درباره نامه ای که گفته می شود از طرف نویدکیا در رختکن ذوب آهن قرار گرفته، این طور توضیح می دهد: « واقعیت این است که من هنوز نمی دانم ماجرا چیست و از نامه هم خبری ندارم اما آقا محرم همیشه من را شرمنده خودشان می کنند. واقعاً ایشان یک فوتبالیست تمام عیار است و اگر من را این طور قابل دانسته اند، واقعاً خوشحال می شوم. »

با این حال اما حدادی فر همه چیز را در گرو نظر نهایی باشگاه می داند و در این باره می گوید: « من بازیکن ذوب آهن هستم و رفتن من به باشگاه استقلال یا سپاهان به نظر نهایی باشگاه بستگی دارد. »

هر چند قاسم حدادی فر نسبت به پیدا کردن نامه نویدکیا در رختکن تیم اظهار بی اطلاعی کرده اما نشانه هایی حاکی از آن است که این نامه صحت داد.

به عنوان مثال تشکر او بابت توصیفاتی که محرم در آن نامه درباره او به کار برده بود تا حدودی نشان می دهد که ماجرای این نامه و تقاضای سپاهانی ها چندان هم بی پایه و اساس نبوده است.

به همین خاطر باید منتظر بود تا مسئولان سپاهان دیر یا زود مذاکرات جدی برای جذب حدادی فر را آغاز کنند. قبل از اینکه استقلال برای جذب او پیش دستی کند.

فرصت بازی در لیگ قهرمانان آسیا اما برای هر بازیکنی فرصت خوبی به حساب می آید که نمی توان آن را کتمان کرد. موضوعی که حدادی فر هم آن را انکار نمی کند و در تأیید این موضوع به نوعی تمایلش برای بازی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به زبان می آورد: « بدون شک بازی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای هر بازیکنی فرصت بسیار خوبی به حساب می آید. بازیکنان در این بازی ها می توانند خودشان را بیشتر نشان دهند و با استفاده از سطح کیفی بالای این بازی ها، کیفیت بازی خود را بالا ببرند. »

حالا اگر ذوب آهن با حضور حدادی فر در بازی های لیگ قهرمانان آسیا موافقت کند، خود او دوست دارد همراه استقلال باشد یا سپاهان؟ این سوالی است که در مرحله بعدی به ذهن هر مخاطبی می رسد. سوالی که حدادی فر بدون کوچکترین تعللی در پاسخ به آن می گوید: « طبیعی است که خودم دوست دارم به تیم شهرم کمک کنم. »