به گزارش پارس به نقل از خبر انلاین، مدتی است که استقلالی ها برای حضور هرچه قدرتمندتر در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال مذاکره با سایر تیم های لیگ برتری و گرفتن یار کمکی هستند. در این میان ایمان مبعلی تنها بازیکنی است که حضورش در جمع آبی پوشان قطعی شده تا ستاره استقلال خوزستان در بازی های آسیایی برای تیم سابقش به میدان برود. با این وجود امیر قلعه نویی ترجیح می دهد اسامی دیگر بازیکنان مدنظرش را رسانه ای نکند: « در حال حاضر تنها با باشگاه استقلال خوزستان برای یار کمکی صحبت کردیم چرا که سایر تیم ها مشکلات خودشان را در لیگ برتر دارند. ما اسامی بازیکنان مدنظر خود را اعلام نکردیم و نمی دانم که این اسامی از کجا می آید. » با این حال به نظر می رسد دومین هدف سرمربی استقلال کسی نیست جز، لوسیانو ادینیو.

ستاره برزیلی مس کرمان که یک تنه استقلال را از جام حذفی کنار زد و تیمش را به فینال برد، حالا می تواند عصای دست ژنرال در لیگ قهرمانان آسیا باشد. ادینیو در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان استقلال با او مذاکره کرده اند، به خبرآنلاین گفت: « کسی با من صحبتی نکرده. در حال حاضر تنها روی مس تمرکز کرده ام تا با پیروزی در بازی های باقیمانده این تیم در لیگ برتر بماند. » ادینیو البته علاقه استقلالی ها به خودش را تکذیب نمی کند: « شاید آنها با مسئولان باشگاه مس صحبت کرده باشند. به هر حال استقلال باشگاه بزرگی است و خوشحال می شوم که در لیگ قهرمانان آسیا به آنها کمک کنم. اگر مسئولان مس اجازه بدهند، دویست درصد برای استقلال بازی می کنم! »

این در شرایطی است که تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا تنها اجازه استفاده از سه بازیکن خارجی غیرآسیایی را در ترکیب خود دارند و در حال حاضر اسامی جی لوید ساموئل، بوبکر کبه و تونی کاروالیو در فهرست استقلال به چشم می خورد که هر سه آنها غیرآسیایی هستند. با این اوصاف در صورتی که امیر قلعه نویی بخواهد ادینیو را جذب کند، باید نام یکی از این سه بازیکن را از لیست خود خارج کند.