به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی، به محمد مایلی کهن جمعه شب در برنامه ای تلویزیونی و در حالی که مشخص بود مخاطبش علی دایی است، تأکید کرد در این فوتبال همیشه سالم کار کردم و هیچ وقت دنبال کارت به کارت کردن و یا تغییر کاربری زمین در ولنجک نبوده ام.

علی دایی در واکنش به ادعاهای مایلی کهن اظهار داشت: « اول از همه باید بگویم بهتر است جوابی به برخی از اظهارات این آقا ندهم و اجازه دهم دادگاه درخصوص صحبت هایش تصمیم بگیرد. همان طور که می دانید ایشان قبلاً صحبت هایی انجام داده که باید آنها را در دادگاه اثبات کند. اما در خصوص اظهارات جدیدش هم باید بگویم اولاً یک بار هم در زندگی ام از تغییر کاربری زمین نه استفاده کردم و نه سودی بردم. »

دایی ادمه داد: « بعد از آن هم باید بگویم آن موقع که بحث کارت به کارت و پرونده مربوط به آن مطرح شد، با اینکه هیچ ربطی به بنده نداشت ولی ایشان مصاحبه کرد و گفت چرا چنین پیشنهاداتی به او نمی شود، در حالی که در برنامه جمعه شب او به صورت شفاف اعلام کرد در مقطعی پیشنهاد داشته نام بازیکنی را در لیست ۴۰ نفره تیم امید قرار دهد و در مقابل یک دستگاه اتومبیل پژو دریافت کند! از آنجا که خدا جای حق نشسته مشخص شد اتفاقاً به شخص ایشان از این دست پیشنهادها شده ولی هیچ احدالناسی به خودش اجازه نمی دهد به من چنین پیشنهاداتی بدهد. »

دایی که ترجیح می داد بیشتر از این وارد درگیری رسانه ای با مایلی کهن نشود در پایان تأکید کرد: « ایشان که جرأت ندارد اسم بیاورد بهتر است حرفی نزند چون دفعه قبلی هم که بدون سند و مدرک صحبت کرده بود در دادگاه مدعی شده بود راجع به دایی خودش صحبت کرده نه علی دایی! که قاضی هم پرسیده بود مگر دایی شما فوتبالیست بوده یا هست که دیگر جوابی نداشت. »