به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: قسمت نبود تا بازی با صبا بتوانم به بازی ها برگردم و حالا خودم را برای سه بازی آخر آماده می کنم. بچه ها مصمم به پیروزی در بازی با صبا هستند و با این پیروزی، آن سه بازی ارزش زیادی پیدا می کند.

وی ادامه داد: دستم جوش خورده است ولی پزشکان اعتقاد دارند هنوز زود است که به تمرینات تیمی برگردم. به همین دلیل با برنامه بدنساز، کارهایم را دنبال می کنم و فکر می کنم سه هفته ای وقت داشته باشم که در تمرینات تیمی حاضر بشوم.

هافبک دفاعی سرخپوشان درباره امکان قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: قهرمانی در مشت ما بود و با خودمان می گفتیم، دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان می شویم، ناگهان در چند بازی همه چیز خراب شد. الان اعتقاد دارم ما در واقعیت حتما شانش قهرمانی داریم و حرف های خلاف این را قبول ندارم. البته باید هر چهار بازی خودمان را ببریم و کاری به نتایج رقبا نداشته باشیم چون فکر می کنم بازی های رودرروی آنها با هم، فرصت لازم را ایجاد می کند. البته منوط به آنکه هر چهار بازی را برده باشیم.

کفشگری تصریح کرد: مشکلات وجود دارند ولی الان موضوع قهرمانی در لیگ برای بچه ها حیثیتی شده است. اینکه می گویند ما نمی توانیم کاری بکنیم، برخورنده است و بچه ها می خواهند خلاف این را ثابت کنند.

وی در پایان با درباره شرایط قرارداد خود در پایان فصل گفت: قرارداد من سه ساله است. علی دایی سه ساله بست، من هم سه ساله بستم و شرطی هم برای فسخ نگذاشتم. پرسپولیس آنقدر بزرگ است و به قدری آن را می خواستم که به خود اجازه شرط گذاشتن ندهم. لیاقت داشته باشم می خواهم تا آخر فوتبالم اینجا بمانم و در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.