به گزارش پارس به نقل از خبر آنلاین، این بازیکن مهدی مناری زاده نام دارد که در هیچ باشگاهی حضور ندارد. او در گفت وگویی کوتاه گفت: « این اولین بار نبود که به یک تیم لیگ برتری گل زدم. تا به حال توانسته ام با تیم منتخب کیش دروازه پرسپولیس، ذوب آهن، تیم ملی جوانان، استیل آذین، ذوب آهن، مس کرمان، سپاهان و راه آهن را باز کنم. هر تیمی که برای برگزاری اردوی تدارکاتی به کیش می آید، دیداری دوستانه را با منتخب کیش برگزار می کند و من هم این فرصت را به دست می آورم تا روبه روی شان به زمین بروم. »

او ادامه داد: « از اینکه توانستم به استقلال سه گل بزنم، احساس غرور می کنم. استقلال یکی از بهترین تیم های ایران و آسیاست و در این فصل نیز شانس اول قهرمانی است. اینکه بتوانی روبه روی تیمی که امیر قلعه نویی سرمربی آن است هت تریک کنی، کار آسانی نیست. البته فکر می کنم در تاریخ استقلال فقط من و ایمون زاید باشیم که در یک مسابقه توانسته ایم سه گل به این تیم بزنیم! (با خنده) »

او در پایان گفت: « در این فوتبال نه پارتی داشتم و نه آشنایی، به همین دلیل نتوانستم به مدارج بالا برسم. متأسفانه خیلی ها می آمدند و می گفتند اگر چندین میلیون بدهی، تو را به یک تیم خوب می بریم! »