به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود ، حمیدرضا علی عسگری یکی از با تجربه ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس به شمار می رود. این بازیکن تا چند وقت اخیر یکی از ساکت ترین پرسپولیسی ها بود و فقط دوبار درخصوص آخرین شرایط تیم محبوبش اظهار نظر کرد اما علی عسگری در چنین شرایط بد اقتصادی با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.

بعد از بازی با فجر سپاسی در حالی که پرسپولیسی ها برای بازگشت به تهران عازم فرودگاه شده و هر کدام در گوشه ای مشغول چرت زدن بودند یک دزد از فرصت به دست آمده سوءاستفاده کرد و کیف علی عسگری را دزدید تا این بازیکن به محض اطلاع از این موضوع ناراحت و هراسان شود.

گویا این کیف علی عسگری همیشه همراه او بود و این بازیکن عابربانک، پول و حتی لوازمی نظیر عطر و ادکلن و یکسری مدارک را در آن گذاشته بود.

البته علی عسگری بیشتر به خاطر مدارک و کارت بانکی اش ناراحت است. او تا یکی دو روز اخیر پیگیر پیدا کردن کیفش بود. حتی با رفتن به بانک کارتش را سوزاند و از طریق مراجع قانونی به خاطر مدارکش اقدام کرد.

بنابر این در روزهایی که پرسپولیسی ها اصلا شرایط مالی مناسبی ندارند دزد به علی عسگری زد تا دردسرهای این بازیکن بی حاشیه بیشتر از قبل شود.