به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمود یاوری با بیان این که بازی مقابل ذوب آهن شش امتیازی است، اظهار کرد: این بازی برای تیم های دیگر ۹ امتیازی است. ان شاءالله بازیکنان با تلاش خود در این بازی نتیجه لازم را بگیرند و امیدوارم در بازی مقابل ذوب آهن هر تصمیمی استحقاق پیروزی را دارد، به پیروزی برسد.

سرمربی فجر شهیدسپاسی شیراز در ادامه صحبت های خود ابراز امیدواری کرد که در بازی مقابل ذوب آهن داور در نتیجه نهایی بازی نقش نداشته باشد و اضافه کرد: در بازی پنج بازی گذشته از ناحیه داوری تیم ما خیلی متضرر شد اما امیدوارم در این بازی نتیجه به گونه ای رقم بخورد که داوری در آن نقش نداشته باشد.

وی تصریح کرد: ذوب آهن هم تیم خوبی است و از مدیریت با دانش بهره می برد و به نظر من جایگاه ذوب آهن در پایین جدول نیست. تیم ما هم متوسل به شهید است و امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به این تیم کنند. در بازی مقابل ذوب آهن حمید جوکار و محمد حیدری و همین طور حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در آمادگی کامل هستند. برای این بازی برنامه ریزی انجام دادیم که ان شاءالله به پیروزی برسیم اما فکر می کنم حوادث نتایج بازی را رقم خواهد زد.

سرمربی فجرشهید سپاسی شیراز در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای بقا در لیگ دارید، نیز گفت: ما شانس نداریم. شایستگی بقا در لیگ داریم.

وی درباره خبری مبنی بر دریافت پاداش ۱۵ میلیون تومانی بازیکنان فجر بابت هر برد تصریح کرد: من از این موضوع خبر دارم.