به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص اردوی کیش گفت: اردوی کیش کوتاه مدت و بسیار مفید بود. به دلیل فرا رسیدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چنین اردویی لازم و ضروری بود. فضای اردوی استقلال هم مانند همیشه پرنشاط و سالم بود. به گزارش فارس، وی ادامه داد: در چند روز گذشته بسیاری از رسانه ها اصرار داشتند که با توجه به حاشیه های تیم زیر ۲۲ ساله ها، موضوع قلیان را درباره تیم استقلال هم مطرح کنند اما واقعیت این است که قلعه نویی هرگز در صحبت هایش با بازیکنان اشاره ای به موضوع قلیان نداشت و هیچ تذکری هم در این مورد عنوان نکرد. میانگین تجربه در تیم استقلال بسیار بالاست و هر کدام از بازیکنان ما می توانند سرگروه یک تیم باشند. بچه ها خودشان به خوبی به حساسیت های موجود در فوتبال ایران واقف هستند و این اردو در بهترین شرایط نظم و انضباط برگزار شد.

نوری فر افزود: در این اردو خرید برای تیم استقلال ممنوع نبود، فقط تصمیم کادر فنی بر این بود که در آخرین روز اردو خریدها انجام شود و با این کار تمرکز بچه ها در چهار روز ابتدایی اردو فقط به تمرینات بود. تمام بازیکنان استقلال امروز بعد از تمرینات صبح در اختیار خودشان بودند و برای خرید به مراکز مختلف رفتند. در ضمن طبق تصمیم کادر فنی به جهت نشاط و شادابی بازیکنان در بیشتر وعده های غذایی، صرف ناهار و یا شام در رستوران های مختلف جزیره انجام شد تا تنوع ممکن برقرار باشد. در طول مدت اردو هم سعی شد با انتشار به موقع تصاویر و ویدیوهای تمرینات، رسانه ها و هواداران در جریان لحظه به لحظه تمرینات استقلال باشند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در پایان گفت: تیم استقلال امشب به تهران بازمی گردند و جا دارد از میهمان نوازی مردم جزیره کیش تشکر و قدردانی کنیم. امیدواریم اردوی کیش منجر به موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شود.