به گزارش پارس به نقل از فارس، سید میرشاد ماجدی در خصوص اردوی آبی پوشان در کیش اظهار داشت: در این چند روز اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و کادر فنی به خواسته هایی که داشت رسید.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پیگیر وضعیت بازی با فولاد هست یا خیر گفت: صد در صد پیگیر هستیم. با سازمان لیگ تماس گرفته ایم ولی قرار است به ما خبر بدهند. البته مسئولان باشگاه از تهران پیگیر موضوع هستند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه وی صحبت هایی را عیله فرکی انجام داده بود گفت: من تا به حال به کسی بی احترامی نکرده ام. از لحاظ فنی و اخلاقی برای فرکی احترام خاصی قائل هستم. حرف من این بود که عقلانی نیست روز سیزدهم در امارات بازی کنیم و سه روز بعد در اهواز به مصاف فولاد برویم. من گفتم ما به سازمان لیگ نامه زدیم و نه به آقای فرکی.

ماجدی تاکید کرد: این حرف من کجایش بی احترامی است؟ از دوستان خواهش می کنم شیطنت نکنند چون من تا به حال بی احترامی به هیچکس انجام ندادم. ضمن آنکه شنیده ام اردوی تیم ملی قرار است در تاریخ ۲۴ فروردین برگزار شود. اگر اینگونه است بازی ما با فولاد را یک روز عقب بیندازند و از آن طرف بازی هفته آینده هم یک روز دیرتر یعنی در تاریخ بیست و دوم فروردین برگزار شود اینگونه بازیکنان هم بعد از دو روز استراحت به اردوی تیم ملی اضافه می شوند.

سرپست تیم استقلال در پایان در خصوص وضعیت رحمتی گفت: تا زمانی که عکسبرداری نشود هیچکس به جز کادر پزشکی نمی تواند نظر بدهد. من بعید می دانم مشکل زیاد حاد باشد ولی اجازه بدهید کادر پزشکی در این خصوص نظر نهایی را اعلام کند.