به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی در خصوص دیدار استقلال و منتخب کیش اظهار داشت: « این بازی دوستانه بود و برای آنکه یک بازی خارج از اردو برگزار کنیم در این مسابقه به میدان رفتیم که اتفاقا بازی زیبایی از آب در آمد. »

وی در خصوص حضور ایمان مبعلی در ترکیب آبی پوشان گفت: « مبعلی کار بسیار بزرگی کرد و او می خواست که به تیم ما کمک کند که به اعتقاد من این کار، کار ارزشی بود. از مجموعه تیم استقلال خوزستان و عبدالله ویسی نیز تشکر می کنم که در این شرایط نگاهی ملی داشتند و با پیوستن مبعلی به نوعی به ما کمک کردند. »

سرمربی تیم استقلال با اعلام این مطلب که آبی پوشان همچنان به دنبال به خدمت گرفتن یار کمکی هستند، گفت: « دو بازیکن دیگر را مد نظر داریم ولی فعلا اسمی از آنها نمی بریم. باشگاه هایی که مد نظر ما هستند اعلام آمادگی کرده اند که بعد از پایان این هفته لیگ جواب نهایی ا به ما بدهند. »

قلعه نویی همچنین در خصوص برپایی اردوی تیمش در کیش گفت: « ما سعی کردیم در این چند روز بیشتر کار وزنه انجام دهیم و به همین دلیل برنامه هایی را که داشتیم در اینجا پیاده کردیم. اما جا دارد از زحمات عزیزانی که در اینجا از تیم ما میزبانی کردند تشکر کنم. مطمئنا اثرات این اردو را در آسیا و بازی های لیگ قهرمانان خواهیم دید. »

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت رحمتی چگونه است گفت: « این بازیکن باید از دست خود عکس بگیرد که امروز این کار را انجام خواهد داد و تحت مداوای کادر پزشکی است. امیدواریم که مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشته باشد. »

وی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به تاریخ دیدار با فولاد خوزستان گفت: « ما باید روز سیزدهم فروردین ماه در امارات با الجزیره بازی کنیم و سه روز بعد در اهواز باید به مصاف فولاد برویم. من از سازمان لیگ می خواهم که نگاه ملی به ما داشته باشد همانطور که مطمئن هستم این نگاه را دارد. باشگاه نیز به سازمان لیگ نامه زده و خواهان تغییر زمان بازی شده تا ببینیم چه خواهد شد. »