به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سهراب بختیاری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: به خاطر پشت سر گذاشتن مراحل درمانی به تهران آمده بودم اما تصمیم گرفتم به اهواز برگردم تا برای بازی حساس مقابل داماش در کنار تیم باشم. اگر این بازی را ببریم خیال مان بابت بقا در لیگ برتر راحت می شود هر چند که الان هم وضعیت بدی نداریم و امیدواریم در ۴ بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم.

بختیاری زاده در ادامه در مورد شایعه خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: نمی دانم این شایعه از کجا درست شده اما من چنین قصدی ندارم و فصل بعد هم فوتبال بازی خواهم کرد. چند سالی است که این شایعات در مورد من مطرح می شود ولی برایم مهم نیست. من دنبال رکورد و این چیزها نیستم و به خاطر عشقی که به فوتبال دارم بازی می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد خداحافظی نکردن از فوتبال با رضا عنایتی کورس گذاشته است، تاکید کرد: گفتم که دنبال چیزی نیستم. در مورد عنایتی هم باید بگویم که او هنوز هم در لیگ ایران جزو بهترین ها است. متاسفانه باید افسوس خورد که نمی توانیم در لیگ ایران جوان هایی تربیت کنیم که مثل عنایتی باشند و در قسمت آموزش و معرفی استعدادها ضعیف هستیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش بینی اش از تیم قهرمان فصل جاری لیگ برتر را بدین صورت مطرح کرد: تراکتورسازی که از دور خارج شده و پرسپولیس هم با حاشیه ها و مشکلات زیادی مواجه است. ۴ تیم به صورت جدی رقابت می کنند اما من شانس استقلال و سپاهان را بیشتر می دانم و معتقدم یکی از این ۲ تیم قهرمان خواهند شد. درست است که استقلال بازی های سختی دارد اما آنها همیشه مقابل تیم های قوی با انسجام بالایی بازی می کنند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان در مورد جدایی ایمان مبعلی از این تیم خوزستانی تصریح کرد: استقلال نیم فصل هم ایمان را می خواست و اتفاقا من در عدم جدایی اش از استقلال خوزستان نقش داشتم. اگر ایمان نیم فصل از استقلال خوزستان می رفت به ضرر ما می شد، به همین خاطر از مسئولان باشگاه خواستم او را حفظ کنند. الان اما شرایط تیم ما بهتر است و فکر می کنم باشگاه هم خوب موقعی به استقلال کمک کرد. به هر حال استقلال نماینده ایران در آسیا است و باید به این تیم نگاه ملی داشته باشیم.