به گزارش پارس به نقل از تسنیم، درباره دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل فولاد خوزستان، شرایط نفت برای قهرمانی، شایعه بازگشتش به پرسپولیس و… صحبت هایی را مطرح کرد که در زیر می خوانید: * تسنیم: رسیدید به بازی حساس مقابل فولاد خوزستان، چه صحبتی در این باره دارید؟

۴ بازی تا پایان لیگ در پیش داریم که هر کدام از این دیدارها برای ما حکم فینال را دارد. نخستین فینال ما روز یکشنبه مقابل فولاد خوزستان و پس از آن بازی با استقلال است. فولاد به لحاظ کیفی جزو دو تیم برتر ایران به حساب می آید و از مربی و بازیکنان خوبی برخوردار است. امیدواریم در زمین خودمان ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می توانیم خودمان را جزو ۳ مدعی اصلی قهرمانی لیگ بدانیم.

  فکر می کنید بتوانید فولاد را شکست دهید؟

بازیکنان ما در این فصل نشان داده اند مقابل تیم های مدعی، خوب بازی می کنند.

  رقابت اصلی قهرمانی بین استقلال، فولاد، نفت و سپاهان است؟

پرسپولیس هم هنوز شانس قهرمانی دارد چون تیم های بالای جدول با همدیگر بازی دارند. بنابراین باید به دایره مدعیان قهرمانی پرسپولیس را هم اضافه کرد.

  دلیل نتایج خوب نفت در این فصل چه می دانید؟

فصل را خوب آغاز کردیم و در ادامه هم با تلاش بازیکنان امتیازات خوبی به دست آوردیم. علاوه بر این موضوع نفت سال گذشته رتبه پنجم لیگ را کسب کرده بود و سابقه خوبی از خود به جای گذاشت و بازیکنانش را حفظ کرد. تمرینات خوبی را در این فصل پشت سر گذاشتیم و بازیکنان به لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند. امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ بتوانیم به این روند ادامه دهیم.

  پس از دست دادن قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس برخی فکر نمی کردند شما با تیم نفت تهران موفق شوید…

آنها می توانند به سابقه کاری من مراجعه کنند. کارم را در لیگ دسته اول با تیم های تربیت یزد و نساجی قائم شهر آغاز کردم که با وجود قرار داشتن این تیم ها در سطح پایین مالی نتایج خوبی کسب کردیم. سپس مدتی به عنوان کمک مربی در صبا حضور داشتم و بعد نیم فصل دوم به پرسپولیس رفتم. در پرسپولیس با آن شرایط بحرانی که داشت به فینال جام حذفی صعود کردیم و در لیگ تا رتبه ششم و هفتم بالا آمدیم.

به کارم اعتقاد دارم و فکر می کنم کار اصولی همیشه جواب می دهد. در بحث فنی نیز یکی از مربیان خوب ایران به نام مجتبی حسینی کنارم بوده که به من کمک کرده است.

  شخصیت اخلاقی و رفتاری شما در نحوه مربیگری تان چقدر تاثیرگذار بوده چون رضا نوروزی مهاجم نفت شما را به یورگن کلوپ سرمربی دورتموند آلمان تشبیه کرد…

خیلی نمی توانم درباره خودم صحبت کنم. همیشه دوست داشتم در آرامش کار کنم تا بازیکنان هم در آرامش کارشان را انجام دهند. در مورد تشبیه من به یورگن کلوپ باید بگویم نمی توانیم فوتبال ایران را با آلمان مقایسه کنیم. دورتموند یکی از تیم های خوب آلمان است و شاید یکی از شباهت های این تیم با نفت رنگ زرد پیراهن هر دو تیم است! تفکرات کلوپ خیلی خوب است و تیمش در خط دفاع سازمان دهی مناسبی دارد.

  فکر می کنید چقدر شانس قهرمانی با تیم نفت را داشته باشید؟

شانس قهرمانی داریم و برای رسیدن به آن ناامید نیستیم. اگر فولاد را شکست دهیم، شانس مان افزایش می یابد. دیدار ما با فولاد تعیین کننده است و امیدوارم امتیازات در این بازی تقسیم نشود چون تساوی به درد دو تیم نمی خورد.

  مسئولان باشگاه نفت برای تمدید قرارداد با شما صحبتی انجام داده اند؟

آقای قنبرزاده از من لیست بازیکنان فصل آینده را خواسته که از او خواسته ام پس از بازی با استقلال در این باره صحبت کنیم. برای ادامه همکاری با تیم نفت تمایل دارم. با وجود اینکه نفت مانند برخی از تیم ها به بازیکنان خود میلیاردی پول نمی دهد اما مطالبات بازیکنان و کادر فنی به موقع پرداخت شده است. دغدغه مالی نداریم و جا دارد از مجموعه تیم نفت تشکر کنم. آنها امکانات خوبی مهیا کرده اند که کار کردن در این تیم لذت بخش است. امیدوارم در این فصل حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

  اگر از پرسپولیس و یا تیم های دیگر به شما پیشنهاد مربیگری داده شود، ممکن است به این پیشنهادات فکر کنید؟

در حال حاضر به پرسپولیس فکر نمی کنم که بخواهم به این تیم بازگردم چون تمام فکرم درگیر تیم نفت تهران است.

  طلب تان را از پرسپولیس گرفتید؟

هنوز نگرفته ام.

با توجه به مشکلات اخیر پرسپولیس و بدهی ۶۰ میلیاردی به نظر می رسد این تیم باید قید طلب تان را بزنید!

کاری نمی شود انجام داد. تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم اما دوستان به من فرصت ندادند. از لحاظ مالی در پرسپولیس ضرر کردم اما افتخار می کنم به مدت نیم فصل در پرسپولیس سرمربی بودم.