به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مسعود اسماعیل پور در خصوص آخرین اوضاع آمادگی خود اظهار داشت: همه چیز خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم و قصد دارم با آمادگی کامل نظر کادرفنی را به سمت خودم جلب کنم.

وی افزود: من به دلیل سرماخوردگی نتوانستم در جام تختی روی تشک بروم اما اکنون تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا در جام جهانی این غیبت را جبران کرده و با کشتی های خوب نظر کادرفنی را جلب کنم.

آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان خاطر نشان کرد: بعد از مسابقات جهانی من در لیگ نیز روی تشک نرفتم و کشتی گرفتن کمی برایم سخت شده است. در جام تختی نیز قصد داشتم در میدان حاضر شوم و در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی بگیرم تا محکی جدی بخورم اما به دلیل سرماخوردگی این مسابقات را از دست دادم. با این حال برای آینده قصد دارم در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی بگیرم و در جام جهانی نیز در همین وزن با رقبا سرشاخ خواهم شد.

اسماعیل پور کیفیت مسابقات کشتی جام تختی را مطلوب خواند و گفت: سطح مسابقات جام تختی بسیار خوب بود و در وزن ۶۱ کیلوگرم حضور فدروشین و کشتی گیر قزاق نشان دهنده سطح بالای این رقابت ها بود. حضور مدال آوران جهان و المپیک یکی از بهترین جام های تختی چند سال اخیر را رقم زد. از سوی دیگر حضور کم تعداد کشتی گیران ایرانی که به صورت کنترل شده به این مسابقات آمده بودند باعث شده بود تا سطح مسابقات پایین نیاید.

وی در خاتمه تصریح کرد: جالب است که چند تیم خارجی نیز از سطح بالای مسابقات کشتی جام تختی تعریف و تمجید کرده اند و این جای خوشحالی دارد که جام تختی بار دیگر اعتبار گذشته را پیدا کرده است.