به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز (پنج شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در خانه رئال سوسیه داد به نتیجه یک بر یک رسید تا کاتالان ها در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با برتری ۳ بر یک راهی فینال شوند. آبی و اناری پوشان در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۴ (۳۰ فروردین ۹۳) در فینال به مصاف رئال مادرید می روند. خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از این دیدار گفت: ما امسال ۳ هدف برای خودمان ترسیم کرده ایم و حالا با رسیدن به فینال جام حذفی و قهرمانی در این رقابت ها می توانیم یکی از اهداف مان را عملی کنیم. این ماموریتی است که توسط بازیکنان انجام شد. بازیکنانی که هر سال این شانس را دارند که به فینال جام حذفی برسند و حالا من هم در این مورد به آنها ملحق شده ام.

وی افزود: می دانیم که در فینال با چه تیمی و در چه شرایط متفاوتی روبه رو خواهیم شد. بازیکنان ما از اینکه در این مرحله به مصاف رئال مادرید خواهند رفت، خوشحال هستند ولی از طرف دیگر هم می دانیم که در رقابت های لالیگا به دنبال چه هدفی هستیم.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا در مورد تصمیمش برای استفاده از سرخیو بوسکتس در خط میانی که باعث شد با دریافت کارت زرد بازی فینال را از دست بدهد نیز اظهار داشت: می دانستم که باید با این روش بازی کنیم تا ریتم بازی رئال سوسیه داد را مختل کنیم و اتفاقا تاکتیک مان جواب هم داد. بوسکتس هم روی بی احتیاطی خودش کارت گرفت و این درسی برای او بود.

مارتینو در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان بارسلونا به حضور در فینال این رقابت ها عادت دارند و حالا هم به فینال رسیده اند ولی ما همچنان می توانیم پیشروی کنیم.