به گزارش پارس به نقل از سایت گل، وقتی علی پروین به پرسپولیس آمد، تقریبا از واقعیت ماجرا خبری نداشت بنابراین با توپ پری که داشت گفت: جوری پرسپولیسو اداره می کنم که همه کیف کنن!

اما واقعیت چیزی دیگری بود. آن زمان صحبت از بدهی های پرسپویس نبود، اما با روی کار آمدن پروین، اعداد ۶۰ تا ۸۰ میلیارد تومان به عنوان بدهی های این باشگاه در رسانه ها مطرح شد.

اگر چه علی پروین برای اداره کردن پرسپولیس و حل مشکلات مالی روی کمک رفقای متمولش از جمله حسین هدایتی حساب ویژه ای باز کرده بود اما همه محاسبات پروین برعکس شد!

بدهی سنگین باشگاه، خزانه خالی و بد تر از همه جاخالی کردن رفقای سلطان سبب شده تا او در پرسپولیس تنها مانده و نتواند کاری انجام بدهد.

از سوی دیگر اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و درخواست آن ها برای دریافت مطالبات معوقه شان حسابی آقای سرپرست را در فشار قرار داده به ویژه اینکه دوستان سلطان هم در دسترس نیستند!

همان کسانی که پروین را تشویق کردند تا سکان مدیریت این باشگاه را به دست بگیرد و حالا وی را تنها گذاشته اند تا پروین کاسه چه کنم چه کنم در دست بگیرد.

شرایط به اندازه ای اسفناک و بغرنج شده که پروین حتی برای برای پول هتل و بلیت سفر به شیراز نیز با مشکلات فراوانی روبرو شد و به سختی توانست آن را جور کند!

شنیده ها حاکی از این است که سلطان تصمیم به استعفا گرفته است و اگر اتفاق خاصی تا آخر هفته رخ ندهد او از پرسپولیس کناره گیری خواهد کرد.