به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مسابقات هفته چهارم لیگ برتر جودو در سالن شهید افراسیابی برگزار شد و در پایان این پاسی ها بودند که موفق شدند با ۲۴ امتیاز صدر جدول را از تیم میزان پس بگیرند، هر چند به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حفظ صدرنشینی در ادامه راه کار آسانی نیست. پاس در جریان مبارزات این هفته در گام اول پالایش گاز ایلام را مقتدرانه و با نتیجه ۵ بر یک شکست داد و در گام بعدی نیز توانست نفت مسجد سلیمان را ۶ بر صفر از پیش رو بردارد تا با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به تیم میزان در صدر جدول قرار بگیرد. البته این تیم در بازی معوقه مقابل دانشگاه آزاد نیز با قدرت به پیروزی ۵ بر صفر دست یافت.

میزانی ها هم توانستند پیروزی شیرینی برابر تیم مدعی ولی نه چندان قدرتمند دانشگاه آزاد به دست بیاورند. جودوکاران میزان در شرایطی دانشگاه آزاد را ۵ بر یک شکست دادند که این تیم به دلیل مشکلات فنی به اندازه دیگر تیم های رزمی این دانشگاه قدرتمند نیست. میزان در گام دوم نیز توانست پالایش گاز را با نتیجه ۴ بر یک از پیش رو بردارد تا نماینده ایلامی ها ۲ باخته شود.

دانشگاه آزاد بعد از شکست سنگین مقابل میزان و پاس در رویارویی با نیروی زمینی ارتش هم ناکام بود و با نتیجه ۴ بریک به این تیم هم باخت تا شاید محمد دادکان که به نوعی سکان هدایت ورزش دانشگاه آزاد را بر عهده دارد به فکر تقویت تیمش بیفتد.

در آخرین دیدار هفته چهارم نیز نیروی زمینی ارتش که با سال های گذشته تفاوت بسیاری دارد توانست دومین پیروزی خود را مقابل نفت مسجدسلیمان به دست بیاورد تا نشان دهد با وجود تمام حواشی و مشکلاتی که دارد، کماکان تیمی استخوان دار و مدعی است.

با توجه به اعلام فدراسیون جودو بعد از پایان مسابقات هفته چهارم، پاس ثامن الحجج با ۲۴ امتیاز در صدر جدول به سر می برد و موسسه مالی و اعتباری میزان با ۲۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد. پالایش گاز ایلام نیز با ۱۲ امتیاز در رده سوم است. همچنین تیم های نیروی زمینی ارتش، نفت مسجد سلیمان و دانشگاه آزاد هر کدام با ۱۲،۳ و بدون امتیاز در رده های چهارم تا پنجم قرار دارند.