به گزارش پارس به نقل از ایسنا، میرشاد ماجدی درباره آخرین وضعیت استقلال در اردوی کیش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و در آرمانی ترین شرایط به سر می بریم. بازیکنان تمرینات خوبی را در نشاط کامل انجام می دهند و جا دارد از رئیس هیات فوتبال کیش و سایر مسئولان ذی ربط تشکر داشته باشم. آنها نهایت همکاری را با ما داشته اند و جو روحی بازیکنان هم به حمدالله مطلوب است. بنظر من این تمرینات و این اردو بسیار مفید است و می تواند ما را به شرایط بهتر هدایت کند.
او افزود: امروز دو نوبت تمرین خواهیم کرد و از روز پنجشنبه روزی یک نوبت تمرین می کنیم. طبق برنامه در تلاش هستیم تا روز جمعه یک بازی تدارکاتی هم با منتخب کیش داشته باشیم تا به آمادگی مطلوب دست پیدا کنیم و انشاءالله روز یکشنبه به تهران باز می گردیم تا برای بازی روز چهارشنبه برابر ملوان آماده شویم.

سرپرست استقلال ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ ده روز تعطیل شده، پیدا کردن زمین تمرین برای ما واقعا معضل شده بود. چراکه قرار بود به زمین شماره دو آزادی برویم اما بارش برف مانع از این کار شد، هدف از حضور ما در کیش کسب آمادگی در شرایط آب و هوایی مناسب و مطلوب بود و با تغذیه و تمرینات مناسبی که کادر فنی در نظر گرفته است، برای بازی با ملوان و رقابت های آسیایی خودمان را در کیش آماده می کنیم.

ماجدی در پایان با انتقاد از برنامه ریزی لیگ، از اعتراض تیمش به این برنامه ریزی خبر داد و گفت: حرف من این است که در این بین تبعیض صورت گرفته فقط ما نباید باشیم که اعتراض کنیم بلکه باید اهالی رسانه هم به این تبعیض آشکار واکنش نشان دهند. واقعا ممکن است که ما ۱۳ فروردین در خارج از ایران بازی کنیم و شانزدهم هم در اهواز به میدان برویم؟ ما خیلی تلاش کنیم و در خوشبینانه ترین حالت بتوانیم چهاردهم در تهران باشیم و پانزدهم هم راهی اهواز شویم و بلافاصله باید درآنجا به مصاف فولاد برویم؟ این صحبت غیر منطقی است و منطق حکم می کند که ما حداقل ۷۲ ساعت بعد به میدان برویم. با اینحال امیدوارم با درایت سازمان لیگ این مشکل مرتفع شود چراکه ما از مدعیان قهرمانی هستیم و نماینده ایران در آسیا هم محسوب می شویم و با این فشردگی عدالت رعایت نمی شود.