به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، هوشنگ نصیرزاده در انتهای برنامه ۹۰، جایی که فرصتی نداشت برای صحبت های مفصل، در واکنش به اظهارات دایی و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس یک جمله کلیدی گفت و آن اینکه: « مدیرعاملان باشگاه نباید آدم های فوتبالی بلکه باید مدیران اقتصادی باشند. »

وی که در صفحات اجتماعی اطلاعات خوبی را در اختیار علاقه مندان به ورزش قرار می دهد، حالا آن جمله خود را شرح داده است. این کارشناس حقوقی فوتبال امروز نوشت:

« فیفا در کلاس های بین المللی می گوید هیات مدیره و مدیر عامل یک باشگاه باید متخصص در امور اقتصادی تجاری بازاریابی و درآمدزایی باشند تا ادامه کار و حیات یک باشگاه را تضمین کنند…

اما در ایران وزارت ورزش و رسانه ها بدون اینکه دانش باشگاهداری رو داشته باشند می گویند مدیرعامل و هیات مدیره باید عکس با شورت ورزشی داشته باشند! ! !

مگر قرار است مدیرعامل مربیگری کنه؟ اصلا نیازی نیست مدیر عامل اطلاع داشته باشه که تیم فوتبال چند نفره… ضعف مدیر عامل در حوزه فنی را کمیته فنی پوشش میده…

پس در یک باشگاه باید مدیر عامل و هیات مدیره پول بیاورند و کمیته فنی هم اوضاع فنی را پوشش دهد پس انتخاب پروین برای مدیرعاملی کاملا اشتباه استراتژیک است. »