به گزارش پارس به نقل از دانا در زیر نگاهی می اندازیم به نتایج، ترین ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر:

سپاهان یک - ذوب آهن صفر

داماش یک - راه آهن یک

صبای قم یک - استقلال خوزستان یک

فجرسپاسی یک - پرسپولیس یک

گسترش فولاد صفر - مس صفر

نفت ۳ - تراکتورسازی صفر

فولاد یک - ملوان صفر

استقلال ۲ - سایپا صفر

**ترین های بیست وششم لیگ برتر:

در هفته بیست و ششم رقابت ها و در ۸ مسابقه ای که برگزار شد تنها ۱۳ گل به ثمر رسید تا در هفته ای که شاهد قحطی گل در کویر فوتبال ایران بودیم، تنها میانگین ۱،۶ گل در هر مسابقه باشیم.

در این هفته دیدار نفت و تراکتورسازی با ۳ گل و گسترش فولاد و مس که صفر بر صفر به پایان رسید پرگل ترین و کم گل ترین دیدارهای هفته معرفی می شوند.

**بهترین تیم هفته: نفت تهران

در هفته ای که سپری شد تیم های استقلال، نفت، سپاهان و فولاد به عنوان مدعیان باقی مانده قهرمانی توانستند حریفان خود را شکست دهند تا این ۴ تیم در بین تیم های خوب هفته قرار بگیرند، با این حال عنوان بهترین تیم هفته به شاگردان گل محمدی تعلق می گیرد که توانستند با برتری مقتدرانه مقابل تراکتورسازی، ضمن امیدوار ماندن به کسب عنوان قهرمانی جام سیزدهم، شاگردان تونی اولیویرا را از کورس مدعیان خارج کنند. هرچند که استقلال هم در کورس با فولاد، تیم خوب و یکدست سایپا را شکست داد و همچنان صدرنشین باقی ماند تا ارزش کار استقلالی ها نیز در این هفته به خوبی مشخص باشد.

**ناکام هفته: پرسپولیس و تونی

در هفته بیست و ششم پرسپولیس این فرصت را داشت تا با برتری مقابل فجرسپاسی ضمن ماندن در بین مثلث صدرنشینان، با توجه به دیدارهای راحت پیش رو، امیدهای خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی را پس از ۶ فصل بیشتر از همیشه کند، اما اعتصاب بدموقع یک بار دیگر کار دست شاگردان دایی داد تا در صورتی که درخشش نیلسون نبود، این تیم دست خالی شیراز را ترک کند.

تراکتورسازی هم با سرمربی جدید خود یک شکست دیگر را در لیگ برتر تجربه کرد تا خداحافظی تراکتور با قهرمانی با حضور تونی روی نیمکت این تیم رقم بخورد.

**بازیکن هفته: آرش برهانی

آرش برهانی سرانجام در هفته بیست و ششم لیگ برتر توانست صدمین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند تا همین اتفاق آرش را تبدیل به تیتر یک رسانه های ورزشی کند.

البته برهانی واقعا در دیدار با سایپا درخشش خوبی داشت و یک تنه شکست حریف نارنجی پوش را رقم زد تا این عنوان به واقع شایسته او باشد.

رضا نوروزی نیز با دو گلی که به ثمر رساند نقش مؤثری را در پیروزی پرگل تیمش مقابل تراکتور ایفا کرد تا او هم بین بازیکنان خوب هفته قرار بگیرد.

**سرمربی هفته: گل محمدی

در هفته بیست و ششم ۴ تیم اول جدول با تفکرات مربیان خود حریفانشان را شکست دادند تا سرمربیان هر ۴ تیم نامزد کسب این عنوان باشند اما بدون شک یحیی گل محمدی نسبت به سایر مربیان کار بزرگ تری کرد و توانست در تقابل با تونی، تیمش را با یک برد پرگل از زمین خارج سازد.

**رده بندی گلزنان تا پایان هفته بیست و ششم:

۱۱ گل: کریم انصاری فرد (تراکتورسازی) - مهرداد بایرامی (گسترش فولاد) - رضا عنایتی (صبای قم)

۹ گل: لوسیانو پریرا (فولاد) - جلال رافخایی (ملوان) - رضا نوروزی (نفت تهران)