به گزارش پارس به نقل از عرش نیوز, عملکرد مهاجمان استقلال در فصلی که این تیم آمار گلزنی نامطلوبی را دارد چندان قابل دفاع نیست. تیم استقلال در این فصل از رقابت ها با وجود اینکه در صدر جدول قرار دارد آمار گل های زده اش از ۵ تیم در جدول رقابت ها بدتر است و به لطف خط دفاعی اش بوده که توانسته در صدر جدول رقابت ها قرار بگیرد.
به گزارش گل، از تعداد گل های زده ی آبی پوشان نیمی از آنها متعلق به ۶ مهاجم شان است. در این بین محمد قاضی با ۶ گل زده بهترین عملکرد را داشته است.

این در حالی است که این فصل ضعیف ترین فصل آقای گل های لیگ است و با این حال قاضی تقریبا به اندازه ی نیمی از گل های آقای گل لیگ را به ثمر رسانده است. پس از قاضی و در رتبه ی دوم فرهاد مجیدی و آرش برهانی با ۴ گل زده حضور دارند. مجیدی قبل از پایان نیم فصل از فوتبال خداحافظی کرد و شاید آمار او به نسبت دیگر مهاجمان خیلی خوب باشد و اگر تا انتهای فصل به فوتبالش ادامه می داد بعید نبود که جزو آقای گل های لیگ قرار گیرد. محمد مهدی نظری به نسبت برهانی بسیار بیشتر بازی کرده است و اما فقط یک گل به ثمر رسانده که برای یک مهاجم اصلا قابل قبول نیست. اما دو مهاجم دیگر استقلال یعنی کبه و اولادی هم هر کدام تنها یک گل به ثمر رسانده اند. کبه البته کمتر از یک نیمه هم برای استقلال به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده است. مهرداد اولادی هم در لیگ موفق به گلزنی نشده اما در جام حذفی و در برابر کاسپین موفق به گلزنی شد.


آمار مهاجمان استقلال در جام حذفی شکل فاجعه بار تری را به خود می گیرد. این تیم در این مسابقات ۵ گل به ثمر رساند که تنها اولادی از بین مهاجمان موفق به ثمر رساندن گل شده است. به طور کلی آبی ها در این فصل از رقابت ها در ۳۰ بازی ۳۵ گل به ثمر رسانده اند که میانگین آن می شود ۱.۱۶ گل در هر بازی. مهاجمین نیز تنها ۰.۴۸ گل های استقلال را در کل فصل به ثمر رسانده اند. در زیر می توانید جدول تعداد گل مهاجمان استقلال را مشاهده کنید