به گزارش پارس ، محسن بنگر در گفت وگو با فارس، در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: خودتان و هواداران بهتر از همه شرایط ما را می بینید و نیازی نیست که من بخواهم دوباره در این باره توضیحی بدهم.

وی افزود: در بازی با فجر به دنبال ۳ امتیاز بودیم اما متاسفانه باید اقرار کنیم که اصلا خوب نبودیم و حتی مساوی هم حق ما نبود، به نظرم فجر بهتر از پرسپولیس بازی کرد و همیشه باید آدم حق را بگوید.

وی در این مورد که آیا با این نتیجه قهرمانی را از دست دادید، گفت: بله، قهرمانی مان در لیگ برتر امکانش خیلی کم شده، دستی دستی همه چیز را خراب کردند و خراب کردیم و شرایط مان را الان می بینید. امیدوارم که در این ۴ بازی حداقل طوری ظاهر شویم که سهمیه لیگ قهرمانان را از دست ندهیم.

بنگر درباره مصدومیت خودش نیز یادآور شد: متاسفانه از ناحیه پشت کتف دچار گرفتگی شده بودم، اما ان شاءالله دو روزه این مشکل حل می شود. از دقیقه ۵ بازی دردم تشدید شد تا دقیقه ۷۰ تحمل کردم اما دیدم دیگر نمی شود کاری کرد و تعویض شدم اما مشکل خاصی نیست.

مدافع قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد ضعیف تان مقابل فجر به اعتصابتان ربط داشت یا خیر، گفت: به همه چیز ربط داشت. یک تیم وقتی نتیجه نگیرد، به مسئولین، به اعتصاب، به همه چیز ربط دارد و همانطور که گفتم خودمان قهرمانی را از خودمان گرفتیم که اصلا برایمان خوب نیست. خیلی دوست داشتم با پرسپولیس یک جام بگیرم، اما نشد، امیدوارم در ۴ بازی آینده با عملکردمان دل این هواداران را شاد کنیم.