به گزارش پارس به نقل از تسنیم،   مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس شرایط این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر را دشوار خواند و تاکید کرد، سرخپوشان از این پس باید به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند.

نسخه قابل چاپ

مرتضی کرمانی مقدم در خصوص بازی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی شیراز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پرسپولیس در هر ۲ نیمه ضعیف تر از فجر نشان دادند و تمرین کم و نداشتن تمرین گروهی مناسب اجازه نداد این تیم در یکی از حساس ترین و شاید تعیین کننده ترین بازی هایش برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نتواند پیروز شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: فاصله ۵ امتیازی پرسپولیس با ۲ تیم صدرنشین و قرار گرفتن پایین تر از نفت و سپاهان باعث شد تا شانس این تیم برای قهرمانی بسیار کم شود. به نظر من بهتر است از این هفته به بعد پرسپولیسی ها تمام توان خود را صرف صعود به یکی از ۳ رتبه بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کنند.

وی با بی موقع خواندن اعتصاب بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: بعد از اینکه پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت، تمام امید تمام هواداران این تیم قهرمانی در لیگ بود اما اعتصاب بی موقع و بد زمان بازیکنان باعث شد تیم به حاشیه برود و تمرکز خود را از دست بدهد.

کرمانی مقدم در این بین علی دایی را مقصر دانست و گفت: این یک حقیقت است که پرسپولیس به خاطر پول به حاشیه رفت. در این بین نقش علی دایی بسیار مهم بود و او به عنوان سرمربی پرسپولیس در همان روز اول اعتصاب بازیکنان نباید اجازه چنین کاری به آنها می داد.

وی در ادامه افزود: همه می دانند علی دایی قدرت مقابله با اعتصاب بازیکنان را داشت اما به هر دلیل و هر شکلی که بود ۳ روز با بازیکنان مدارا کرد و در پایان هم دید که اعتصاب بازیکنان کاملاً بی نتیجه مانده چون عملاً هیچ پولی به پرسپولیس تزریق نشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: واقعاً از وضعیت فعلی پرسپولیس به عنوان یک پیشکسوت خیلی ناراحتم، چون معتقدم پس از اعتصاب این هواداران بودند که ضرر کردند و دود اعتصاب اخیر هم مستقیم به چشم هواداران تیم رفت.