به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران، سازمان بسیج ورزشکاران با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ۲۲ بهمن، آمادگی خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

امام خمینی (ره) : پیروزی انقلاب مرهون فداکاری های دلاورانه ملت، به خصوص شهیدان است.

به نام خدای شهیدانی که با خون خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی در عصر جور و ستم شدند. شهیدانی که به فرموده رهبر کبیر انقلاب، پیروزی این انقلاب مرهون فداکاری های آنهاست.

آری، اگر خون جوانان این سرزمین و رهبری امام عزیزمان نبود نهال این انقلاب هم مانند دیگر انقلاب ها خشکیده بود ولی اعتقاد مردم به آرمان های اسلامی و راهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب باعث شد تا انقلاب اسلامی با گذر از پیچ و خم های خطرناک، ۳۵ ساله شود. چه باشکوه است سی و پنج سال ایستادگی و مقاومت برابر استکبار جهانی. مقاومتی که باعث می شود استکبار جهانی مستأصل تر از همیشه در مقابل نظام اسلامی و مردم ایران سر تعظیم فرود آورد.

ناگفته پیداست اکنون نهال کوچک انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و با هیبت و عظمت خود تن سران استکبار را می لرزاند. و صد البته چهره رحمانی خود را نشان مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی داده است. مردمی که در سختی ها و خوشی ها همواره پشتیبان این انقلاب بوده و خواهند بود.

سازمان بسیج ورزشکاران به نمایندگی از تمام ورزشکاران کشور ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اعلام می دارد در حمایت از این انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر عزیزمان امام خامنه ای (مدظله العالی) جان خود را بر کف دست نهاده و تا آخرین قطره خونمان پای آرمان های رفیع امام و رهبری ایستاده ایم و این ایستادگی را با حضور در دریای بیکران راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن نشان جهانیان خواهیم داد.