به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، امیر قلعه نویی ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) گفت: « با یک برد خوب به اردوی کیش می رویم و امیداورم در این مدت بازیکنان مصدوم از جمله خسرو حیدری به تیم برسند. »

وی در مورد بازی خوب آرش برهانی و دو گل این تیم اظهار داشت: « به آرش تبریک می گویم؛ روز خوبش بود و علاوه بر گلزنی و دادن یک پاس گل دوندگی خوبی هم داشت. کبه هم در بازی مقابل کاسپین مصدوم شد و از کادر پزشکی که این بازیکن را رساندند تشکر می کنم. کبه هنوز با روزهای اوجش فاصله دارد و نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد. امیدوارم از بازی بعد دست ما برای ترکیب و تعویض بیشتر باز باشد. »

سرمربی استقلال درباره اظهارات سیروس محجوب مالک ملوان مبنی بر شبهه برانگیز بودن صرف شام میان قلعه نویی و اسکوچیچ تاکید کرد: « جواب این آقا را باید مربی شان بدهد. ما در هتل اوین و مقابل دوربین ها شام خوردیم. من پیش از این با تونی اولیویرا و کی روش هم ملاقات داشتم، آیا آن هم شبهه برانگیز است؟ افکار این مدلی است که باید از فوتبال برود. این افراد ۶ ماه یا ۲ سال می آیند و فوتبال ما را به این روز می اندازند. »

قلعه نویی خاطرنشان کرد: « من بسیار ناراحتم که چرا در یک حکومت اعتقادی این حرف ها مطرح می شود. مربی ملوان باید پاسخ این فرد را بدهد. ما به خاطر میهمان نوازی این کار را انجام دادیم و شاید مالک ملوان از سنت ایرانی ها خبر ندارد. »

وی ادامه داد: « ما در ملاء عام و در حالی که شهریاری، مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره ما حضور داشتند شام خوردیم. اگر هدف ما چیز دیگری بود این کار را در خفا انجام می دادیم نه مقابل دوربین ها؛ بنابراین داشتن اینگونه افکار شبهه برانگیز است. اگر لازم باشد در آینده پیرامون چگونگی ورود این افراد به فوتبال و مسائل مالی آنها و اینکه از کجا آمده اند پاسخگو خواهم بود. باز هم تاکید می کنم خود اسکوچیچ باید جواب آنها را بدهد. »

سرمربی استقلال در مورد شانس قهرمانی استقلال نیز گفت: « هر ۴،۵ تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و فقط درصدش فرق می کند. متر نیست که بگوییم ۲۰ یا ۳۰ درصد شانس قهرمانی داریم. تلاش ما ادامه دادن همین روند است و معتقدم این ۳ امتیاز به ما کمک خواهد کرد. »