به گزارش پارس به نقل از مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر بعد از اینکه در جام حذفی نتیجه دلخواه را نگرفتیم امروز توانستیم با ارائه یک فوتبال خوب سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ارزیابی اش از بازی گفت: در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم به گل برسیم و بعد از آن با تشکیل لایه های دفاعی فضاهای لازم را از آنها گرفتیم و توانستیم در ضد حملات به گل دوم برسیم.

وی ادامه داد: از هواداران استقلال هم تشکر می کنم که بازهم همین تعداد ما را حمایت کردند. به نظرم ارزش حضور این تعداد تماشاگر اندازه همان صد هزار نفر است. خوشحالم که با یک پیروزی به اردوی آماده سازی کیش می رویم و امیدوارم بتوانیم با برگشتن مصدومان شرایط مان برای آینده بهتر شود.

امیر قلعه نویی در مورد زدن صدمین گل برهانی نیز گفت: به برهانی تبریک می گویم به خاطر زدن گل. آرش هم گل زد و هم پاس گل داد و هم خوب دوید. کبه هم شرایط خوبی دارد اما هنوز از نظر بدنی به شرایط ایده ال نرسیده است. امیدوارم با رسیدن این بازیکن به شرایط ایده ال و سایر بازیکنان دست کادر فنی برای تعویض ها بازتر شود.

قلعه نویی در مورد اظهار نظر محجوب مالک باشگاه ملوان که عنوان کرده شام خوردن قلعه نویی با اسکوچیچ (سرمربی تیم فوتبال ملوان) شبه انگیز است گفت: اعتقاد دارم باید مربی شان جواب این آقا را بدهد. من دیشب با تونی بودم و چند روز پیش با کی روش. باید بیایند بگویند این دیدارها شبه انگیز است؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد. به نظرم آمدن این آدم ها به فوتبال شاید شبهه برانگیز باشد. امثال این آقا می آیند چند صباحی فوتبال را به این روز می اندازند و می روند. واقعا جای تاسف است که در یک حکومت اعتقادی این آدم ها می آیند این حرف ها را می زنند.

وی افزود: ما رسم مهمان نوازی که سنت ایرانی هاست را انجام دادیم. اسکوچیچ آمده در تهران با ما شام خورده و تیمش در انزلی بوده. ما اگر می خواستیم کار پنهانی کنیم که مقابل دوربین های تلویزیونی قرار نمی گذاشتیم. متاسفم که این آقا چنین حرف هایی را زده است. در مورد مسائل مالی ایشان هم اگر لازم باشد بعدا صحبت خواهیم کرد.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه فقط خدا می داند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که همین روند را ادامه دهیم. این تعطیلات به ما کمک خواهد کرد تا تیم را به شرایط مطلوب برسانیم و با آمادگی بالاتری در ادامه مسابقات شرکت کنیم.