به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم های فوتبال استقلال و سایپا در آخرین دیدار هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

استقلال که از نتایج سایر مدعیان قهرمانی با خبر بود با انگیزه های زیادی پای به میدان گذاشت و در دقیقه پنجم بازی نیز روی ضربه کاشته تیموریان و ضربه سر صادقی دروازه سایپا را باز کرد ولی داور خطای مهاجمان آبی پوشان را گرفت. چند دقیقه بعد شوت کاوه رضایی پاسخی به حمله آبی ها بود که رحمتی آن را مهار کرد.

بعد از وقفه ای که به خاطر شکستگی سر صادقی دروازه بان تیم سایپا ایجاد شد در شروع دوباره بازی استقلال شانس خود را با ضربه راه دور قاضی امتحان کرد که این توپ وارد دروازه حریف نشد. سایپا نیز در دقیقه ۲۵ بازی یک فرصت خود را از دست داد. ضربه صادقی را رحمتی از زاویه بسته با پا دفع کرد تا دروازه آبی ها همچنان بسته بماند.

بعد از این اتفاقات تیم سایپا بهتر از میزبان خود ظاهر شد و در میانه میدان را نسبتا در اختیار گرفته بود در آنسوی میدان هم استقلالی ها با بازی مستقیم سعی داشتند به دروازه نارنجی پوشان نزدیک شوند با این حال اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا دیدار دو تیم که از تماشاگران انگشت شماری برخوردار است در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.