به گزارش پارس به نقل از فارس، هادی عقیلی در مورد شرایط خودش و سپاهان و تیم ملی صحبت های زیر را مطرح کرد:

  از سپاهان و وضعیت آن شروع کنیم؟

خدا راشکر بعد از شکست مقابل پرسپولیس اوضاع بهتری پیدا کردیم و تیم جمع و جور شد. مقابل ذوب آهن هم توانستیم خوب بازی کنیم و در دیداری که حساسیت های خودش را داشت توانستیم ببریم.

  شرایط خودت خوب است؟

بهتر از همیشه کار می کنم.

پشت این بهتر بودن انگیزه ای هست؟

نه چه انگیزه ای؟

  مثلا برای دعوت به تیم ملی؟

نه، من دیگر امیدی به بازگشت ندارم.

چرا نداری؟ این روزها خیلی ها امیدوار هستند که رحمتی و کریمی دوباره به تیم ملی بازگردند.

من هم در رسانه ها چیزهایی خواندم ولی اطلاعی از جزییات آن ندارم.

از دعوت رحمتی به تیم ملی ناراحت می شوی؟

نه چرا باید ناراحت شوم؟ !

  چون شما در یک مقطع به طور مشترک هر کدام به دلایل خاص خود از تیم ملی دور شدید. این روزها همه از بازگشت رحمتی صحبت می کنند ولی در مورد شما حرفی نمی شود. این شما را اذیت نمی کند؟

من قبلا هم گفته ام وقتی که چنین تصمیمی گرفتم به کی روش گفتم و خودش گواه این موضوع است و همان موقع هم گفتم که نه از فدراسیون و نه جای دیگری کسی پیگیر کارم نمی شود.

  چرا ؟

چون من بازیکن پرسپولیس و استقلال نیستم که کسی پیگیر کارم باشد و تا الان هم این حرف من ثابت شده است.

  مصاحبه رحمان احمدی در حمایت از خودت را دیدی؟ گفته چرا همه بسیج شده اند رحمتی به تیم ملی بازگردد ولی از عقیلی کسی حرفی نمی زند؟

مصاحبه را نخواندم ولی همه این ها واقعیتی است که رخ می دهد. نیازی هم نیست که کسی آن را عنوان کند. کسانی که روزنامه می خوانند می بینند که چه مطالبی نوشته می شود. من فقط می توانم خوب بازی کنم و خوب بازی کنم. اگر نظر کی روش عوض شود که در خدمت تیم ملی هستم و اگر نه مشکلی ندارم چون با این قضیه کنار آمده ام. برای من هیچ چیزی جای سوال ندارد. همان موقع که این تصمیم را گرفتم با این موضوع کنار آمدم.

  چرا پیش از فصل تیم های پرسپولیس و استقلال را انتخاب نکردی؟

که دعوت شوم به تیم ملی یا حمایت شوم؟

  بله .

نه من حاضر نبودم به این خاطر تیم خودم را عوض کنم. من از این دو تیم پیشنهاد داشتم ولی خودم نخواستم بروم.

  چرا مسئولان سپاهان سفارشتت را نمی کنند؟

این بستگی به نظر آنها دارد. اگر هم قرار باشد آنها چنین کاری کنند من چنین اجازه ای نمی دهم و جلوی این مسئله را می گیرم چون معتقدم که کی روش رفتار حرفه ای از خود نشان داده است و شاید اگر من هم جای او بودم همین تصمیم را می گرفتم. به هر حال من به تصمیم کی روش احترام می گذارم. به نظر من بهتر است کی روش کارش را انجام دهد.

بگذریم. چرا در باشگاه سپاهان تغییر و تحول شد؟

مسلم بود که بعد از انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی شود. چون رئیس کارخانه تغییر پیدا کرد به تبع آن مدیرعامل باشگاه هم تغییر کرد. ما امیدوار هستیم که شرایط باشگاه بهتر شود و چیزی تغییر نکند. به هر حال سپاهان سمبل و نهاد شهر اصفهان است و قطعا نمی خواهند که به این تیم خدشه ای وارد شود.