به گزارش پارس به نقل از فارس، وحید شمسایی، در خصوص اتفاقات دیدار تیم های دبیری و میثاق و اینکه خوراکچی معتقد بوده بازیکن دبیری بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که رعایت کردن بازی جوانمردانه لازم الاجرا نیست. خود بازیکن می گوید که ندیدم حالا آقای خوراکچی اعلام کرده او دیده و توپ را به سمت دروازه زده که در این صورت هم توپ منجر به گل و اتفاقی نشد. البته کار اشتباهی بوده که اگر دیده و توپ را بیرون نزده اما باید این را به خاطر داشته باشیم که رعایت کردن بازی جوانمردانه الزامی نیست.

وی ادامه داد: پس از این اتفاقات خوراکچی که بزرگ ما هست، شلوغ کرد و باعث شد تا از زمین بازی اخراج شود. این مسائل باعث شد که تیمش ضرر کند. ما در دقایق پایانی توانستیم به بازی برگردیم و به خاطر نوع تمرینات و بدنسازی که داشته ایم در پایان هم پیروزی را از آن خود کردیم.

سرمربی بازیکن دبیری در مورد درگیری هایی که پس از پایان بازی به وجود آمد، یادآور شد: اگر بازیکن ما هم اشتباه کرده باشد من این موضوع را می گویم و این مسئله را تائید نمی کنم. یکی از بازیکنان حریف حرف ناشایستی به مدیرعامل ما زد. که یکی از هواداران عصبی شد و البته کار ناشایستی انجام داد. من از بازیکنان میثاق تشکر می کنم که به من احترام گذاشتند و زود به این موضوع فیصله دادند. این گونه مسائل در فوتسال ما زیبا نیست و باید این رشته را زیر سؤال ببرند. هواداران ما به دنبال برگزاری بازی خوب هستند و پس از این اتفاقات حتی برخی لیدرهای ما ابراز ناراحتی می کردند.

شمسایی در مورد اینکه برخی مربیان معتقدند دبیری از قضاوت داوری سود برده است، تاکید کرد: من هیچ موقع در مورد داوری صحبت نمی کنم حتی زمانی که باختیم هم در مورد داور صحبت نکردم. در یکی از دیدارها داور پس از بازی به من گفت که در آن صحنه اشتباه تصمیم گرفته است اما من مثل برخی سرمربیان نبودم که این موضوع را رسانه ای کنم. معتقدم همانطور که ما اشتباه می کنیم داور هم اشتباه می کند و این موضوع سهوی است. من فیلم بازی هایمان را در اختیار شما قرار می دهم و اگر کارشناسان یک بازی را اعلام کردند داور به سود دبیری سوت زده و توانسته ایم به برتری برسیم من دیگر نه مسئولیت و نه سرمربیگری در تیم را قبول می کنم و می روم. اگر در دیدار با گیتی پسند ۳ بار سوت به نفع ما زده شده، ۳-۴ بار هم به سود حریف زده شده است. این مسائل در فوتسال وجود دارد. داوران ما جزو قشر پاکدامن هستند. فرق من با سایرین این است که در مورد داور هیچ گاه صحبت نمی کنم.

سرمربی بازیکن دبیری یادآور شد: روز اول هیچ کس فکر نمی کرد دبیری در چنین جایگاهی قرار بگیرد. ما با ۳-۴ بازیکن اصلی خود در تورنمت کویت حاضر شدیم و فقط می خواستیم دراین مسابقات ارزیابی از بازیکنان داشته باشیم که آن شکست هم، هم اکنون باعث شد عملکردی داشته باشیم که ۲۰ هفته صدرنشین باشیم. حالا برخی برای اینکه دبیری را به پایین بکشانند از هر ترفندی استفاده می کنند که اگر اینگونه باشد باید در آن را تخته کرد.

وی در مورد احتمال حضور تیم ملی در این مسابقات خاطرنشان کرد: من همان سال هم گفتم تیم های خوبی در مسابقات شرکت کرده بودند که مدعی بودند. خودم از کسانی بودم که راغب نبودم در این رقابت ها شرک تکنیم اما به احترام دبیری و ارتباطی که او با حسین شمس داشت، آن را پذیرفتم. به هر حال حسین شمس هم به گردن من حق استادی دارد. چونبوری هم در آن مسابقات حذف شد اما پس از آن توانست تیم قدرتمند گیتی پسند را در فینال جام باشگاه های آسیا شکست دهد. برای ما هم آن باخت ها سبب خیر شد. تازه فرق ما با چونبوری این بود که آنها با تمام نفراتشان در مسابقات حاضر شده بودند. بعد رئیس کمیته فوتسال می گوید ما تلاش می کنیم که آبروریزی رخ ندهد. آقای افتخاری! این مسائل که آبروریری نیست.

وی ادامه داد: آبروریزی آن زمانی که سرمربی تیم ملی، به مربی سیلی می زند. آبروریزی این است که یک شخص تمام فوتسال ما را در رده های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان عهده دار می شود در حالی که همه فوتسال ما را روی سر خود می گذارند. آبروریزی زمانی است که مربی تیم ملی پروازی باشد. آبروریزی زمانی است که هر روز دیدار دوستانه با اسپانیا و ایتالیا را مطرح می کنند و بعد هم به ازبکستان دعوت می شویم. آبروریزی زمانی است که مسابقات لیگ پخش تلویزیونی نمی شود و باشگاه ها از جیب شخصی شان هزینه می کنند تا مسابقات از شبکه استانی پخش شود. آبروریزی زمانی است که ابتدای فصل می گویند تیم ها ۳۰ میلیون ورودی بدهند و پس از آن در اجرای آن بمانند. آبروریزی زمانی است که رئیس کمیته فوتسال پیش از بازی ما با ماهان بگوید شمسایی می خواهد ببازد و طفره می رود و بعد هم علت این موضوع را این می داند که پیش بینی کرده است. اینگونه نیست آقای افتخاری! شما زورتان بیشتر است و به هر حال ما هم دست و پا می زنیم. به هر حال ما شرایط حساسی داریم و امیدوارم در ادامه لیگ که ۶ هفته فینال گونه خواهیم داشت بتوانیم موفق ظاهر شویم.