به گزارش پارس به نقل از فارس، مشکلات تیم فوتبال گهر دورود روز به روز بیشتر می شود. این تیم که از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی روبرو بود اخیرا با جدایی سرمربی اش روبه رو شده و محمد احمدزاده علاوه بر اینکه سر تمرینات این تیم حاضر نمی شود از باشگاه هم به علت عدم پرداخت مطالباتش به کمیته انضباطی شکایت کرده و خواستار فسخ قراردادش شده است.

اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه گهر در این زمینه به فارس گفت: احمدزاده زحمت زیادی برای تیم کشید و انصافا هم از عملکرد او راضی هستیم اما بهتر بود او همچون سایر بازیکنان در کنار تیم می ماند. همه با هم مشکلات را تحمل می کردیم مگر پرسپولیس با این مسائل روبرو نیست؟ آیا علی دایی باید از تیم جدا شود؟ البته من حق را به او می دهم. ما به تعهدات خودمان نسبت به او عمل نکردیم اما حرف من این است که سرمربی در کنار تیم بماند.

وی در مورد اینکه آیا سرمربی دیگری در این مدت هدایت گهر را برعهده خواهد گرفت، تأکید کرد: ما مشکلات مالی زیادی داریم و نمی توانیم مربی دیگری را بیاوریم. باید با احمدزاده جلسه برگزار کنیم تا مشکلمان در مورد او حل شود. انصافا او عملکرد خوبی داشت و بازیکنانی که او از انزلی آورد خوب بودند و از آنها راضی هستیم. همه بازیکنان گهر عملکرد خوبی داشتند. تیم احمدزاده عملکرد خوبی داشت و از او راضی هستیم اما ما هم با مشکلات زیادی گریبانگیر بودیم.

مدیرعامل باشگاه گهر در مورد اینکه احمدزاده از باشگاه شکایت کرده گفت: از او خواستیم که صبوری کند. او که تاکنون این کار را کرده بود بهتر بود که تا پایان فصل هم به آن ادامه می داد تا وضعیت تیم روشن شود. برخی بازیکنان هنوز ۱۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند اما بازی می کنند.

حیدرپور با اشاره به اینکه از هدایتی درخواست کمک کرده اند گفت: مشکل ۵۰۰ میلیون هدایتی که هنوز حل نشده است. او به ما قول داد که صد میلیون کمک کند و ما هم روی این پول حساب باز کردیم و به بازیکنان قول دادیم. از همین تریبون هم از او خواهش می کنم که این پول را بدهد. ای کاش مسئولان استانی مان مانند سایر استان ها اجازه ندهند که تیم سقوط کند.

تیم فوتبال گهر دورود در پایان هفته هجدهم گروه نخست لیگ دسته اول با ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.