به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن بنگراظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در چند روز گذشته افتاد امروز پروین آمد و خیال همه را راحت کرد. پروین به همه گفت بچه ها از پول خبری نیست و وزارت ورزش نیز قرار نیست پولی به ما بدهد من خودم هم پولی ندارم و عین شما هستم او با این حرف هایش خیال همه را راحت کرد.

وی افزود: پروین اعلام کرد اگر می خواهید تمرین کنید یا نکنید از پول خبری نیست اما بچه ها به این نتیجه رسیدند که فقط ما مانده ایم و یک فرمانده که آن هم علی دایی است، ما باید مثل یارانش باشیم و البته این بار با دفعه های دیگر فرق دارد چون خیال مان راحت است که پولی در کار نیست.

بنگر خاطرنشان کرد: به نظرم پروین حرف رک و راستی را زد، او گفت وزارت ورزش پول نمی دهد و هیچکس هم هوای ما را ندارد و هیچ شخصی و هیأت مدیره هم پولی ندارد بدهد به همین دلیل به نظرم بچه ها این تصمیم را گرفتند که حداقل ما پنج بازی را به خاطر دل خودمان و هواداران از دست ندهیم. بچه ها به این نتیجه رسیدند که باید فقط به خاطر پیراهن پرسپولیس در این پنج بازی به میدان برویم و به نظرم ما اگر پرقدرت در این پنج بازی به میدان برویم می توانیم خیلی از مسائل را ثابت کنیم.

مدافع قرمزپوشان خاطرنشان کرد: با این حرف ها امروز متوجه شدیم نه سرپرست داریم و نه وزیری داریم که دلش برای ما بسوزد و نه وزارتخانه ای داریم که برای ما برنامه ریزی داشته باشد، خودمان باید دل مان برای خودمان بسوزد و فقط باید به خاطر پیراهن قرمز و هواداران بازی کنیم چون قطعاً با این حرف ها خیلی ها متوجه شدند که خبری از حل مشکلات مالی نیست و باید همین طور کار را جلو ببریم اما من مطمئنم در این پنج بازی بچه ها آنقدر یکدل و هم قسم خواهند شد که هر سدی را از مقابل خود برمی دارند، فقط امیدوارم تنها امیدهای ما یعنی هواداران پشت و یار ما باشند، چون اگر آنها نبودند معلوم نبود چه اتفاقاتی برای تیم می افتد.