به گزارش پارس به نقل از گل، هر چند پرسپولیس در شرایطی خاص به شیراز خواهد رفت تا مقابل فجر صف آرایی کند و شانس های قهرمانی اش را زنده نگه دارد اما حتی در این وضعیت نابسامان و پیچیده هم می تواند روی درخشش ستاره هایش حساب باز کند.
یکی ازاین ستاره ها که در چند روز اخیر کم سر و صدا بوده و البته در چند بازی گذشته به خاطر حاشیه هایی که برایش ایجاد کردند افتی نسبی داشته پیام صادقیان است که اتفاقا می تواند بعد از چند بازی متوسط و زیر متوسط ستاره تیمش در شیراز باشد.

پیام صادقیان از محمود یاوری خاطرات خوشی ندارد و شاید به همین خاطر بود که در دو بازی گذشته پرسپولیس مقابل این مربی ستاره تیمش بود. صادقیان فصل گذشته و در ذوب آهن از سوی یاوری خیلی کم به بازی گرفته شد و همین نیمکت نشینی این جوان تکنیکی را با قدیمی ترین مربی لیگ وارد دعوا کرد تا جایی که کار به رسانه ها کشید.

صادقیان اما در بازی پرسپولیس – مس انتقام خود را از یاوری گرفت و دروازه مس را آن هم در شرایطی خاص باز کرد و بعد از بازی هم علیه این مربی مصاحبه کرد. شرایط به گونه ای شد که چند هفته بعد پرسپولیس دوباره مقابل یاوری و این بار به عنوان سرمربی فجر قرار گرفت و این بار در حالی که بازی گره خورده بود صادقیان با یک حرکت بی نظیر و حمل توپ و کشاندن بازیکنان فجر از زمین خودی تا نزدیکی های هجده قدم حریف پاس گل فوق العاده ای به سید صالحی داد و زمینه ساز برد تیمش در آن مسابقه شد.

حالا و این بار در شیراز صادقیان یک بار دیگر مقابل محمود یاوری قرار خواهد گرفت و شاید بتوان منتظر هنرنمایی اش بود. البته این بازیکن جوان بعد از بازی با فجر در دور رفت طی مصاحبه ای درشتی هایش در قبال امیرکبیر فوتبال ایران را جبران کرد و از او معذرت خواست اما بعید است چیزی از انگیزه های پیام در مصاف های رودررو با یاوری کم شده باشد؛البته به شرطی که تماشاگران شیرازی مثل اهوازی ها روی مخ ستاره جوان پرسپولیس نروند و این بازیکن بعد از چند هفته ناکامی بالاخره از کما بیرون بیاید و خودش باشد!