به گزارش پارس به نقل از تسنیم، انگین فیرات درباره دیدار فردا مقابل استقلال و اینکه سایپا در این فصل پرسپولیس را در کرج شکست داد اما از استقلال امتیاز نگرفت، اظهار داشت: ما پرسپولیس را بردیم و مقابل استقلال با بدشانسی شکست خوردیم. در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی هم می توانستیم از حریف پیش بیفتیم اما فوتبال است و چنین اتفاقاتی در آن رخ می دهد.

وی افزود: دیدار رفت مقابل استقلال یکی از بازی های خوبمان بود و می توانستیم به راحتی پیروز شویم اما در نهایت یک بر صفر بازی را واگذار کردیم. مهمترین عامل در آن نتیجه را بی تجربگی بازیکنان سایپا می دانم چراکه بازیکنان ما نمی توانند در دیدارهای بزرگ حقشان را بگیرند.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: برای فصل آینده به فکر ۳-۴ بازیکن با کیفیت هستم چراکه اگر چنین نفراتی را داشتیم می توانستیم پرسپولیس را در آزادی شکست دهیم. می دانم استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی محکم بازی خواهد کرد اما به تیمم امیدوار هستم.

فیرات ادامه داد: امسال چون یکبار پرسپولیس را بردیم باید استقلال را هم ببریم و تعادل را برقرار کنیم. در غیر این صورت دایی می گوید که تیم ما را بردند اما استقلال را نبردند! البته چون تیم دایی را بردیم قطعا امیر قلعه نویی هم از من قدردانی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این مطالب را به شوخی گفتم و در واقعیت هرچقدر با دایی یا قلعه نویی دوست باشم اما در زمین همه برای نشان دادن بهترین کیفیت تلاش خواهیم کرد. در تیم ما بازیکنان سخت گل می زنند اما در استقلال مهاجمان این تیم از کمترین فرصت ها به گل می رسند. در دیدار رفت ما ۶-۷ موقعیت گلزنی را از دست دادیم اما آرش برهانی با استفاده از یک توپ سردرگم دروازه ما را باز کرد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه برهانی در بازی رفت گلزنی کرده و در این دیدار هم به دنبال زدن گل صدم است گفت: استقلال بعد از ما بازی های دیگری دارد و برهانی می تواند در آن مسابقات هرچقدر خواست گل بزند.

فیرات درباره بحث مذاکره استقلال با سجاد شهباززاده بازیکن سایپا تصریح کرد: چنین چیزی نشنیده ام اما فکر کنم تا امروز فهرست اسامی بازیکنان در آسیا ارسال شده است. در ایران باشگاه ها هر طوری خواستند می توانند رفتار کنند اما AFC قوانین خودش را دارد.

وی در مورد اینکه پیش از بازی استقلال با تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن به ترتیب بحث جذب مبعلی، حدادی فر و تبریزی مطرح شد و اکنون در آستانه بازی با سایپا نام شهباززاده مطرح شده، یادآور شد: این هم اتفاق جالبی است و البته مثال خوبی برای آنکه نشان دهد بازیکنان با تجربه نداریم چراکه بازیکن با تجربه ای چون مبعلی این مسائل را از یک گوش گرفته و از گوش دیگر در می کند اما بازیکن جوان ما تحت تاثیر اخبار روزنامه ها قرار می گیرد.