به گزارش پارس به نقل از فارس، بازیکنان پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات خود برای سومین روز پیاپی در تمرین های این تیم شرکت نکردند.

بازیکنان پرسپولیس با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر اینکه مواضع اعلام شده از سوی علی دایی، نظرات و دیدگاه های تمامی بازیکنان و اعضای تیم بوده ابراز امیدواری کردند در روزهای باقی مانده تا پایان فصل شاهد بی تفاوتی مسئولان و وعده و وعیدهای تحقق نیافته نباشند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در پی برگزار نشدن تمرینات پرسپولیس برای سومین روز پیاپی بیانیه ای صادر کرده و ضمن پوزش از هواداران پرسپولیس تاکید کردند که بهترین تصمیم را خواهند گرفت. متن بیانیه بازیکنان تیم پرسپولیس به شرح ذیل است:

« بسیار متاسف و ناراحت هستیم از اینکه به جای تمرین و آماده سازی مجبور به عدم برگزاری تمرینات بوده و چاره ای نداریم جز اینکه این گونه صدای اعتراض و گلایه های خود را به گوش مسئولان برسانیم. افسوس می خوریم در شرایطی که تیم پرسپولیس یک بار دیگر شانس خوبی برای قهرمانی پیدا کرده، نمی توانیم تمرینات آماده سازی خود را انجام دهیم. ما از هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس که در فصل جاری مثل کوه پشتیبان و حامی تیم و ما بوده اند صمیمانه به خاطر اتفاقات اخیر عذرخواهی می کنیم و می دانیم که دوستداران پرسپولیس از این اتفاقات ناراحت و دل نگران هستند.

هواداران عزیز؛ امیدواریم ما را درک کنید و مطمئن باشید بهترین تصمیم را گرفته و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا دل شما را شاد کنیم. ما در فصل جاری مشکلات عدیده و بی شماری داشته که حتی نیمی از آنها را نیز عنوان نکرده ایم. کسی از مصائب و مشکلات ما خبر نداشته و نمی داند که تحقق نیافتن تعهدات باشگاه و برخی وعده ها چه دردسرهایی برای اعضای تیم به وجود آورده و بعضاً زندگی برخی بازیکنان را با چالش ها و گرفتاری های بزرگی همراه ساخته است. ما در این روزها خود را شرمنده سرمربی و هواداران می دانیم. آقای علی دایی تنها سنگ صبور ما در این ایام بوده و ما مشکلات خود را با ایشان در میان گذاشته و از ایشان به واسطه عدم برگزاری تمرینات عذر خواسته ایم. آنچه که آقای دایی طی یکی دو روز اخیر در مصاحبه هایشان عنوان کرده اند به شکل کامل دیدگاه و مواضع بازیکنان بوده است. حتی آقای دایی شاید برخی از موضوعات را بیان نکرده و به نوعی دندان روی جگر گذاشته اند. ما امیدواریم مسئولان از این تیم دولتی و مردمی حمایت کرده و از پشت میزهایشان بلند شده و فکری به حال این تیم بکنند. ما نمی دانیم چرا برخی تیم های دولتی از بودجه های منظم و کلان بهره می برند اما تیم دولتی پرسپولیس به رغم برخورداری از میلیون ها هوادار می بایست چنین مشکلاتی داشته باشد. مدت ها است که هیچ مقام مسئولی از باشگاه به خود زحمت نداده که در تمرینات حاضر شده و پای درد دل ها و مشکلات ما بنشیند. ما به جای گفتگو درباره مسائل فنی با سرمربی تیم، هر روز درباره مشکلات مالی به وجود آمده با آقای دایی درد دل می کنیم و از ایشان سپاسگزاریم که وقت خود را برای بازگویی نظرات ما گذاشته تا شاید مسئولان و دست اندرکاران تصمیمی بهتر بگیرند.

نکته ای که مهم است روی آن تاکید کنیم وعده و وعیدهایی است که مرتباً به طور مستقیم و یا از طریق سرمربی تیم به ما داده می شود و اعضای تیم با حساب کردن روی این قول ها دچار مشکلات تازه ای می شوند. در مجموع ضمن عذرخواهی مجدد از هواداران و دوست داران پرسپولیس امیدواریم بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم. تصمیمی که در نهایت منجر به شادی هواداران و سربلندی آنها شود. ما در فصل جاری و از مدت ها پیش قصد داشتیم اعتراض خود را با عدم برگزاری تمرینات به گوش مسئولان برسانیم اما به حرمت هواداران و درخواست سرمربی تیم، صبوری کنیم اما مشکلاتی که برای برخی از بازیکنان تیم به وجود آمده ما را به این مرحله رسانده که تمرینات را لغو کنیم تا شاید راه چاره ای پیدا شود. باز هم به حرمت هواداران و سرمربی تیم و اعضای محترم کادر فنی سعی خواهیم کرد تصمیمی بگیریم که پرسپولیس و دوست دارانش متضرر نشوند. ما واقعاً شرمنده هوادارانیم و نمی دانیم چگونه از آنها پوزش بطلبیم اما این قول و اطمینان را می دهیم که با اتخاذ تصمیم مناسب و عزمی راسخ، کاری کنیم که در نهایت این روزهای تلخ تبدیل به روزهای خاطره انگیز شود. ما تعهد و تعصب خود به پرسپولیس را با صبوری در فصل جاری نشان دادیم و باز هم ثابت خواهیم کرد که به عضویت در این باشگاه پرطرفدار افتخار کرده و سعی می کنیم با افتخارآفرینی دل هواداران را شاد کنیم. »