به گزارش پارس به نقل از فارس، سید میرشاد ماجدی درباره بازی شب گذشته مقابل مس کرمان و حذف استقلال از جام حذفی گفت: « به هر حال در شرایط آب و هوایی خاص بازی کردیم و تلاش خود را انجام دادیم و قسمت این بود که در این بازی پیروز از زمین خارج نشویم. »

وی در خصوص اینکه آیا با وجود بارش برف و شرایط آب و هوایی تمرین امروز استقلال برگزار می شود یا خیر؟ عنوان کرد: « تمرین امروز به دلیل اینکه ریکاوری است حتما برگزار می شود. بازیکنان هم مشکلی ندارند و فقط شب گذشته بیک زاده شصت پایش را پانسمان کرد. »

ماجدی در خصوص اینکه گفته می شود بین نیمه در رختکن بین امیرحسین صادقی و پژمان نور درگیری لفظی شدیدی پیش آمده و به همین دلیل نوری برای نیمه دوم از بازی خارج شد، اظهار داشت: « اولا باید بگویم خیلی متأسفم از اینکه مسائل کوچک رختکن که حریم خصوصی هر تیم است به بیرون درز پیدا می کند در حالی که رختکن و اتفاقات آن باید بین خودمان باقی بماند و در امانتداری آن کوشا باشیم. متأسفانه حرف های معمولی را بزرگ می کنند و من برای این افراد متأسفم که با انتشار چنین خبرهایی جو تیم را به هم می ریزند و فکر می کنند در حال خدمت هستند. »

وی افزود: « بین صادقی و پژمان یک بگو و مگوهای معمولی رخ داد و من خودم را سریع رساندم و وقتی هم که قلعه نویی وارد رختکن شد آنها سکوت کردند. پژمان نوری هم چون انرژی اش تحلیل رفته بود از بازی بیرون آمد. من تعجب می کنم از انتشار این اخبار و همه امیر قلعه نویی را می شناسند و می دانند که نه امیرحسین صادقی بلکه هیچ کس دیگری نمی تواند در مسائل فنی دخالت کند. اگر اتفاق سنگینی بین نوری و صادقی افتاده بود امیر قلعه نویی با آنها برخورد می کرد. »

سرپرست استقلال درباره اینکه چرا اتوبوس استقلالی ها شب گذشته آنها را قال گذاشت، گفت: « بحث قال گذاشتن نبود. راننده اتوبوس وقتی ما را به ورزشگاه رساند به من گفت پمپ ماشینم خراب است و می روم آن را تعمیر کنم. وقتی بازی تمام شد او به من زنگ زد و گفت هنوز اتوبوسم درست نشده. این مسئله چیزی نبود که از عهده من برآید ولی با این حال بازیکنان را در رختکن نگه داشتم تا سرما نخورند و برای آنها آژانس جور کردم و از ورزشگاه آنها را راهی کردم. کل معطلی بازیکنان ۱۰ دقیقه هم طول نکشید. متأسفانه برخی مسائل را خیلی بزرگ می کنند. دری به تخته می خورد آن را تیتر می کنند. »

ماجدی در پایان در خصوص اینکه ظاهرا مسئولان باشگاه سایپا دنبال این هستند که چرا کمیته انضباطی رأی آندو تیموریان را صادر نمی کند تا تکلیف او برای بازی روز یکشنبه مقابل آنها مشخص شود، عنوان کرد: « این مسئله اصلا ربطی به باشگاه سایپا و یا باشگاه های دیگر ندارد. هر تیمی با ما بازی دارد برای اینکه تیتر شوند دنبال این جور صحبت ها هستند چون کسی با آنها کاری ندارد و می خواهند از این موضوع بهره برداری کنند. کمیته انضباطی مستقل از هرگونه از این اظهارنظرها کار خودش را می کند و قطعا به موقع هم رأی تیموریان را اعلام می کنند و باشگاه استقلال هم هرگاه که رأی صادر شده آن را تمکین کرده است. »