به گزارش پارس به نقل از هنگام، امیر قلعه نویی پس از باخت دو بر یک مقابل مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: هم به مردم کرمان و باشگاه مس این برد را تبریک می گویم. تیم ما شادابی لازم را از نظر نیروی بدنی نداشت و تحلیل رفته بودیم و شرایط سنی ما بالاست. در جام حذفی همیشه شگفتی وجود دارد. در حد و اندازه استقلال نبودیم اما نسبت به بازی خوب بودیم نه نسبت به استقلال. لوکا خوب مهره چینی کرده بود و روزنه ها را بسته بود.

او در پاسخ به سوالی درباره گلی که تیمش خورد و همان طور که خودش گفت از جایی گل خورد که پیشتر به آن اشاره کرده است افزود: ما در نیمه دوم کمی تحلیل رفتیم. دفاع های ما باید توجه شان را بیشتر می کردند. شاید مثل بازی با ذوب آهن ما از روی یک کرنر به گل می رسیدمیم و همه چیز عوض می شد. در حذفی باید محتاط تر کار می کردیم. من باید در دقیقه ۶۰ یک تعویض انجام می دادم. دقیقه ۷۰ به بعد واقعا تیم ما حاکم بر بازی بود. تیم ما در پاس های یکی مانده به آخر بد عمل کردند و منجر به این شد که گل نزدیم. شاید مقصر اصلی خود من بودم که در دقیقه ۶۰ این گونه فکر کردم و باید تعویض می کردم. در جام حذفی این مسائل هست و ما در این جام حذف شدیم و تنها باید به لیگ فکر کنیم.

وی در مورد عملکرد ادینهو گفت: او در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم عملکرد زیاد خوبی نداشت و تنها همان حرکت را داشت که منجر به گل دوم مس شد. البته مدافعان باتجربه ما باید بیشتر مراقبت می کردند که این اتفاق نیفتد. ضمن اینکه بازیکنان ما در زدن ضربات آخر بد عمل کردند و نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حذف از جام حذفی بر روحیه تیمش تاثیر می گذارد یا خیر اظهار کرد: ما باید سریعا این مسئله را جمع و جور کنیم تا به لیگ بازگردیم. شاید از لحاظ روحی روانی این مسئله روی ما تاثیر بگذارد اما ما باید به لیگ برگردیم. در لیگ برتر جایگاه مان را از دست ندهیم هرچند بازی های ما سخت است. اگر در همین چند بازی هم حیدری را داشتیم نوع بازی مان خیلی فرق می کرد. رفتن خسرو حیدری به ما خیلی لطمه زد. واقعا افکار تاکتیکی ما به هم ریخت. هرچقدر که جابه جا هم کردیم نشد. امیدواریم با بازگشت او شرایرط بهتری پیدا کنیم.