به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین فرکی در کنفرانس خبری پس از دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان عنوان کرد: آنچه که مردم تبریز دوست داشتند در این بازی به آن رسیدند اما انتظاراتی که ما از تیم مان داشتیم برآورده نشد و در زمین خسته بودیم.

وی افزود: در زمین های باکیفیت بازیکنان ما عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارند اما در این دیدار مجبور شدیم بازی هوایی انجام دهیم و تراکتورسازی در این مورد بهتر از ما عمل کرد. در روزی که عملکرد چندان خوبی نداشتیم، می توانستیم بازنده بازی نباشیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه به من خبر دادند گل سعید دقیقی مشکوک به آفساید بود، گفت: در هر صورت بازنده این بازی فولاد بود و پرونده جام حذفی برای ما بسته شد. باید به تراکتورسازی بابت این پیروزی و فینالیست شدن در جام حذفی تبریک بگویم. در آنالیز تراکتورسازی مشکلی نداشتیم و امروز مشکل خودمان بودیم و احساس می کنم بازیکنان مان کم رمق بودند و بهترین بازیکن ما سوشا مکانی بود.

فرکی با اشاره به برنامه های آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی، خاطرنشان کرد: آنچه در حال حاضر اتفاق افتاده، همه تیم های باشگاهی را متزلزل می کند و ما وقتی می خواهیم کاری کنیم ابتدا باید فکر و سپس برنامه ریزی کنیم، اما در ایران قضیه برعکس است و ابتدا برنامه ریزی می شود و سپس فکر می کنیم و فرق ما با تمام دنیا همین است.

وی در خصوص انگیزه مضاعف علی کریمی در این دیدار اظهار داشت: انگیزه ای که کارلوس کی روش امروز به علی کریمی داد، خیلی به ضرر ما تمام شد. کی روش یک مربی حرفه ای است و نباید قبل از این بازی مهم چنین انگیزه ای را به کریمی می داد. انتظارم از یک مربی حرفه ای در این فوتبال آماتور این است که توجه بیشتری به انتخاب زمان صحبت هایش کند و کی روش باید این کار را می کرد.