به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن بنگر ابتدا در خصوص اخباری مبنی بر ناراحتی رویانیان از وی گفت: من بعید می دانم که این مسئله درست باشد. من خودم دو سال از نزدیک دیدم که رویانیان چه زحماتی را برای باشگاه پرسپولیس کشیده است. او آدم بسیار خوب و به خاطر پرسپولیس به همه رو انداخت و به نظرم همیشه یاد و خاطره اش در پرسپولیس می ماند.

وی افزود: من با سردار هیچ مشکلی نداشتم و همیشه هم از او حمایت کامل می کنم. معتقدم او برای این تیم زحمات زیادی کشیده و همه باید قدر آن را بدانند. حتی چند سال دیگر هم این سؤال را از من بپرسید باز هم می گویم رویانیان در حق پرسپولیس خیلی زحمت کشید و یاد آن را فراموش نمی کنم. اما چند مدت پیش احساس کردم رویانیان از دست من ناراحت است که من فکر کنم این موضوع درست نیست. من رویانیان را همیشه دوست دارم و هیچ وقت زحماتش را در باشگاه نادیده نمی گیرم. او زحماتی برای باشگاه کشید که باید به نظرم دست و پای او را طلا گرفت.

وی در خصوص تمرین نکردن امروز بازیکنان نیز گفت: من نمی دانم برخی خبرها از کجا نشات می گیرد، نیم متر برف روی زمین بود و ما هم تمرین نکردیم. مسئله فقط همین بود!

وی افزود: با این حال من خودم به پروین گفتم به فکر من نباشد؛ اما به فکر این بچه ها مخصوصا جوانترها باشد. من حاضرم بدون پول هم برای پرسپولیس بازی کنم و فقط باید به مشکلات این بچه ها رسیدگی شود. آنها هم قول هایی دادند و کارهایی انجام دادند که به نظرم باید مشکل این بچه ها را حل کرد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.