به گزارش پارس به نقل از ایلنا، اکبر ایرانمنش اعتقاد دارد عملکرد داوران در باز ی های مس کرمان به هیچ وجه قابل قبول نبوده و کمیته داوران هم هیچ توجهی به اعتراض آنها نمی کند. گفتگوی ایرانمنش را در زیر می خوانید:

* در آستانه بازی حساس با استقلال در جام حذفی شرایط مس کرمان راضی کننده است؟

- با توجه به اینکه چند روز قبل بازی سنگینی مقابل استقلال در لیگ داشتیم، بچه های ما در حالت خستگی به سر می برند. البته استقلال هم همین شرایط را دارد و با توجه به شرایطی که لیگ دارد و محدودیت های سازمان لیگ در مورد تیم ملی، مجبوریم با این فاصله کم در جام حذفی با استقلال بازی کنیم.

* با چه هدفی مقابل استقلال درجام حذفی حاضر می شوید؟

- ما برای موفقیت به زمین می رویم و ان شاءالله تیم بتواند با پیروزی زمین را ترک کند. در ورزشگاه آزادی اگر عوامل خارجی دخالت نداشته باشند، امیدواریم با موفقیت زمین را ترک کنیم.

* منظورتان از عوامل خارجی چیست؟

- منظورم هر چیزی است که خارج از اراده بازیکنان ما باشد چون بازیکنان و مربی ما مصمم و آماده اند که برای کسب موفقیت وارد عمل شوند.

* موفقیت در جام حذفی چقدر برای شما مهم است؟

- مهم برای ما ماندن در لیگ برتر است اما موفقیت در جام حذفی هم محقق شود، خوب است. البته اگر در هر ۲ مورد موفقیت محقق بشود، که عالی می شود

* چقدر به بقا در لیگ برتر امیدوارید؟

- صد در صد امیدواریم، اما باید ببینیم تا چه حدی موارد مورد نظر ما بر وفق مراد خواهد بود. داوری تا الان خیلی به ما ضربه زده، اما کمیته داوران جوابگو نیست و دوباره داورانی را برای ما می فرستند که به باشگاه ما ضربه می زنند. ما ۱۲ امتیاز در بازی با تیم های داماش، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. به سازمان لیگ و فدراسیون شکایت کردیم و به کمیته داوران هم گفتیم اما هیچ توجهی به ما نمی کنند و صالحی را که در بازی ما با پرسپولیس آن همه اشتباه کرده هر هفته داور می گذارند. ما از کمیته داوران و داوران اعزامی آنها به شدت گله داریم.

* فکر می کنید این اشتباهات در مورد تیم شما عمدی است؟

- نمی دانم عمدی است یا نه، اما یک یا دو اشتباه در مورد یک باشگاه می تواند قابل قبول باشد اما این همه اشتباه داوری برای یک تیم ته جدولی قابل قبول نیست؛ چرا فقط برای ما این اشتباهات را مرتکب می شوند.