به گزارش پارس به نقل از برنا، ایمان مبعلی درباره پیوستش به استقلال تهران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: « بازی در استقلال برای هر بازیکنی افتخار است و خیلی دوست دارم به این تیم پرهوادار در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم. صحبت های خوبی هم با مدیران استقلال صنعتی و عبدالله ویسی سرمربی تیم داشتم و آنها نیز موافق حضورم در جمع آبی های تهران هستند. بازی در آسیا این شانس را به من می دهد تا بیشتر دیده شوم و علاقه مندان به فوتبال شاهد عملکردم در استقلال تهران باشند. »

وی ادامه داد: « بازی در آسیا سبب می شود تا مربیان تیم ملی هم نگاه ویژه تری به بازیکنان داشته باشند و عملکردشان را با دقت و جدیت بیشتری زیر نظر بگیرند. می خواهم از این فرصت استفاده لازمه را ببرم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی قرارداد قرضی ام را امضا خواهم کرد. همان طور که کارلوس کی روش در صحبت های خود اعلام کرده درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان از جمله علی کریمی باز است و من مثل کریمی امیدوارم و تمام تلاشم را می کنم تا در جام جهانی یکی از نفرات ملی پوش باشم. »

مبعلی در خصوص شرایط استقلال صنعتی هم خاطرنشان کرد: « از آنجایی که در هفته های پایانی لیگ قرار داریم، شرایط تیم ها متفاوت است و تعدادی از تیم ها شانس بالایی برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی دارند و تیم های دیگر هم برای فرار از مهلکه سقوط می جنگند و برخی نیز در میانه های جدول قرار دارند. استقلال صنعتی تمام تلاش خود را می کند تا در هفته های پایانی مسابقات نتایج بهتری را بگیرد و جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. »