به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، چند روز پیش مصاحبه ای از زبان امیر قلعه نویی روی خروجی یکی از خبرگزاری ها آمد مبنی بر اینکه سرمربی استقلال حاضر است در برنامه ۹۰ رو در روی سرمربی تیم ملی بنشیند و در خصوص اتفاقات رخ داده در طول یکی، دو هفته اخیر و حواشی مربوط به چگونگی حضور آبی پوشان در اردوی تیم ملی با کارلوس کی روش مناظره کند.

شنیدن خبر حضور داوطلبانه امیر قلعه نویی در برنامه ۹۰ آن هم در شرایطی که در طول یکی، دو ماه اخیر عادل فردوسی پور و برنامه اش فقط آماج حملات لفظی سرمربی آبی پوشان قرار داشتند در نوع خود جالب بود.

پیرامون این قضیه و دعوت قلعه نویی از کی روش برای حضور در برنامه ۹۰ با عادل فردوسی پور صحبت کردیم و مجری این برنامه پربیننده با همان لحن خاص خودش گفت: « خواهش می کنم! برنامه ۹۰ برنامه خود قلعه نویی است و اختیار دارد هر کسی را به این برنامه دعوت کند و مناظره داشته باشد! »

پیرامون اینکه قلعه نویی در طول یکی، دو ماه اخیر به نوعی با عادل فردوسی پور قهر بوده هم افزود: « ما با کسی قهر نیستیم و معتقدیم کار ژورنالیستی خودمان را انجام داده ایم. اما حاضر هم نیستم برگزاری چنین مناظره ای را با این همه حرف و حدیث پیگیری کنم. »

پس از این اظهارات عادل فردوسی پور پیش بینی می شد قلعه نویی را در برنامه این هفته ۹۰ روی خط بیاورد اما با توجه به وقت محدود برنامه دیشب به پرداختن یک گزارش کوتاه از درگیری های قلعه نویی و کی روش و صحبت های کوتاه ماجدی بسنده شد. اما هنوز جای این امیدواری هست که در برنامه هفته های بعد با شکسته شدن طلسم قهر قلعه نویی و فردوسی پور بزرگترین آشتی سال در برنامه ۹۰ محقق شود.