به گزارش پارس به نقل از گل، عقیلی در بازی با پرسپولیس با اینکه تیمش باخت یکی از بازیکنان موفق و پرتلاش سپاهان بود. او که در حضور کی روش بازی قابل قبولی را از خودش به نمایش گذاشت اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. مصاحبه خواندنی خبرنگار سایت گل با هادی عقیلی بازیکن تیم سپاهان و سابق تیم ملی و البته شاید فردای تیم ملی را بخوانید.

پرسپولیس؟

۱۰ دقیقه اول یکجوری بازی کردیم که امید داشتیم بازی را ببریم اما وقتی گل خوردیم که تصورش را نمی کردیم و این در حالی بود که بعد از آن گل متاسفانه گل دیگری خوردیم و با اخراج بازیکنمان دیگر به هم ریختیم اما ما دست و پا بسته نبودیم و حتی ۱۰ نفره مقاومت کردیم و موقعیت های فراوانی را خلق کردیم. ما اگر چه نتیجه دلخواهمان را کسب نکردیم و شرمنده هوادارانمان شدیم اما بازی زیبایی انجام داده و شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم بودیم.

اخراج بازیکنان سپاهان؟

من کارشناسی آن صحنه را هنوز ندیدم. اما فکر می کنم اخراج نداشت. البته این جزو اشتباهات داوری است و چیزی از ارزش های فغانی کم نمی کند. ما به ایشان ایمان داریم و اعتقاد داریم که این هم از اتفاقات فوتبال است.

درگیری با جلال حسینی؟

درگیری نبود از بیرون شاید اینجور دیده می شد اما در زمین داشتم می گفتم که اشتباه را بزرگتر نکنید و بروید عقب البته این را کمی تند می گفتم و البته با داد و اخم گفتم. سیدجلال هم گفت تو باید جلوی شجاع را بگیری نه اینکه به من بگویی، من هم گفتم باشد دیگر باید تمامش کنیم چون وقت ما دارد تمام می شود. ما بعد از بازی با هم ارتباط داشته و داریم و با هم هیچ مشکلی نداریم.

باخت به پرسپولیس؟

من برد را به پرسپولیس تبریک می گویم اما فکر می کنم در این بازی ایستاده مردیم.

طعم اشتباه داوری؟

خواهش می کنم از کسانی که این حرف ها را می زنند جوری عنوان نکنند که ما در اشتباهات دخیل بوده ایم. امیدوارم دیگر این حرف ها پیش نیاید چون ما هم یک تیم فوتبال هستیم و از اشتباهات متضرر می شویم. کسانی که این حرف ها را می زنند اگر از کسی آتو دارند اسم سپاهان را نبرند چون ممکن است برداشت اشتباه شود و این بی عدالتی است.

صحبت های کی روش در مورد کرانچار؟

در مورد ۲ نفر که جایگاهشان از من بازیکن بزرگتر است صحبتی نمی کنم.

حضور کی روش در ورزشگاه؟

خدا را شکر از خودم راضی بودم. اما وقتی تیم می بازد خط دفاع هم زیر سوال می رود اما فکر می کنم عملکرد قابل قبولی از خودم داشتم اما نظر مربیان مهم است.

حرکت خلعتبری؟

بالاخره این در فوتبال طبیعی است که تیمی که جلو است وقت کشی می کند. کار خلعتبری هم وقت کشی بود و شاید هم از فوتبالیست های دیگر هم سر بزند.

بازگشت محرم نویدکیا؟

خوشحالم که محرم به میدان برگشت و بعد از این همه مدت بازی کرد. امیدوارم بدون مصدومیت کنار ما باشد و باید بگویم این تلاش محرم برای بازگشت ستودنی است و قطعا محرم اگر کنار ما باشد می تواند خیلی کمک کند.