به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان گفت: مس کرمان تیم بسیار خوبی است. جایگاه آنها در جدول اینجا نیست. تیم بوناچیچ فوتبال خوبی انجام می دهد. درست است در آزادی بازی می کنیم اما شرایط بازی حساس تر است دنبال استفاده از میزبانی هستیم تا به فینال جام حذفی برویم.

وی افزود: غلام نژاد دوکارته است. جمشیدیان مصدوم است. خوشبختانه تیموریان به استقلال بازگشت. اولادی هم به جمع ما بازگشته است.

قلعه نویی در خصوص اضافه شدن بازیکنان کمکی به استقلال گفت: ما در خصوص این موضوع هنوز تصمیم نگرفتم. یکسری مشکلات داریم و به دنبال به خدمت گرفتن ایمان مبعلی هستیم. اگر اجازه بدهند از این موضوع استقبال می کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص جذب مجتبی جباری وشایعه بازگشت او گفت: این موضوع نیست و صحت ندارد.

وی در خصوص جمشیدیان گفت: بعید می دانم به استقلال برگردد و به ما کمک کند. ولی حیدری شاید به بازی با سایپا نرسد اما در بازی آینده به ما کمک می کند.

قلعه نویی تأکید کرد: از تاج خواهشی دارم. از وقتی او آمده برنامه ها منظم تر شده است. حالا که لغو اردوی آفریقا مقصرش قلعه نویی شناخته شده امیدوارم سازمان لیگ در برنامه ها تجدید نظر کند چون تیم ها بازیکن مصدوم دارند و خسته هستند. این پیشنهاد را می دهیم. می دانم تاج زحمت زیادی کشیده است. البته ما پیشنهادی ندادیم اما حالا به ذهنمان رسید می ترسم پیشنهاد بدهم و بگوینده آن ۵ هفته اتفاق افتاده است. هنوز یک مسئله باقی مانده است. خوشبختانه تاج شفاف صحبت کرد و گفت آن پنج هفته درخواست فدراسیون فوتبال بوده است از کفاشیان هم می خواهم شفاف بگوید به کدام باشگاه پول می دهد که این موضوع نیز برای همه روشن شود.

قلعه نویی درادامه از هواداران استقلال خواست با حضور خود به این تیم کمک کنند.

وی افزود: اگر اشتباه نکنم تیم ملی هندبال با بحرین ۳۰ بر ۳۰ مساوی کرد و خوشبختانه آنها راهی جام جهانی شدند که این موضوع را تبریک می گویم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که قرار است اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی برگزار شود و ظاهرا شما در جریان نیستید گفت: به من گفتند برگزار نمی شود اما ما پیشنهادمان را بیان کردیم الان به ذهنم رسید این را بگویم. اگر برگزار شد که هیچ اگر نشد برنامه را تغییر دهند تا به بازیکنان فشاری وارد نشود.