به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته ۲۴ لیگ پریمیر انلگیس امشب آبی پوشان منچستری در شرایطی پذیرای چلسی هستند که در روزهای اخیر خوزه مورینیو انتقادات شدیدی را از ثروت این تیم گرفته تا داوری های که به نفع سیتی شده را به سمت پیگرینی روانه داشته است.

مورینیو در مصاحبه پیش از بازی اعلام کرد که منچسترسیتی در این فصل خوش شانس بوده است و تصمیمات داوری زیادی به سود آنها رقم خورده است، اما پیگرینی ترجیح داد با آقای خاص وارد جنگ لفظی نشود و اعلام کرد تنها برروی عملکرد تیمش تمرکز دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: فکر می کنم مهمترین مسئله این است که در زمین حرفتان را بزنید، هر مربی می تواند هر کاری که دوست دارد، انجام بدهد اما من شیوه کاری خود را دارم.

من نمی دانم مورینیو چه چیزی در مورد ما گفته است و اظهار نظری هم در مورد آن نمی کنم من همیشه به بازیکنان می گویم که فرقی نمی کند چه کسی بازی کند یا اینکه بازی امان در خانه یا خارج از خانه است.

چلسی در دیدار رفت در استمفورد بریچ با اشتباه مسلم جوهارت در دقایق پایانی به برتری ۱ برصفر رسید، اما پیگیرینی معتقد است تیمش بهتر شده است، آنچه مهم است، این است که ما تلاش مان را می کنیم، ما ذهنیت پیروزی داریم و اکنون بدون توپ هم بهتر کار می کنیم.

در دیدار قبلی مقابل چلسی اشتباهات بزرگی داشتیم که باعث شکست مان شد، اما از آن بهتر شده است، آمارهای ما از هر لحظه بهتر شده است و من به بازیکنان گفته ام که باید بهتر از این شوند.

پیگرینی در خصوص جوهارت در دروازه تیمش نیز گفت: هارت خیلی پیشرفت کرده، برای او مهم بود تا کمی استراحت کند، الان می توان نمایش خوبی از او دید و او بازیکن مهمی برای تیم ماست، او از هر نظر پیشرفت کرده و در آن موقع اوتصمیمات درستی نمی گرفت وشاید صد در صد آماده نبود، پس کمی استراحت برای او واقعاً چاره ساز بود من به هارت اطمینان دادم، چون تمرینات روزانه او را می بینم.

در دنیای فوتبال خیلی سخت است که بتوان راجع به آینده صحبت کرد، فوتبال بحث زمان حال است به ویژه برای بازیکنان و سرمربیان پس باید راجع به عملکردها و نتایج صحبت کرد.