به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، علی کریمی در یکی از برنامه های ورزشی از شیوه برخورد مهدی هاشمی نسب در تمرینات پرسپولیس گلایه داشت و پس از سال ها یک پرونده قدیمی را از ویترین خاطراتش بیرون کشید و بنابه دلائل نامعلوم از برخورد خشن این بازیکن در تمرینات سرخپوشان انتقاد کرد.

پیرامون این قضیه و دلیل سکوت و بی خبری هاشمی نسبت با او مصاحبه کردیم که ماحصل این گفت وگو پیش روی شماست.

* آقا مهدی این روزها کجایی و چه می کنی؟

- هیچی دوران بازنشستگی از فوتبال حرفه ای را سپری می کنم و اگر دوستان و هم تیمی های سابق بگذارند در سکوت و بی خبری روزگار می گذارنم.

* پس اطلاع داری چرا به شما زنگ زدیم؟

- بله، نه تنها خودم متوجه شدم بلکه یکی دو ساعتی جواب تلفن افرادی را می دادم که مدت ها بود از آنها خبری نداشتم همه زنگ می زدند و از حرف های علی کریمی و دلایل بازگشایی این پرونده قدیمی می گفتند.

* در طول این چند روز اتفاقی بین شما و علی کریمی افتاده که همبازی قدیمی ات واکنش نشان داده؟

- نه باور کنید مدت هاست علی کریمی را فقط در تلویزیون و در جریان بازی های تراکتورسازی دیده ام. نمی دانم چرا، وقتی یکی دو جمله اول کریمی را شنیدم توقع داشتم لبخند بزند و همه چیز را به شوخی برگزار کند اما هر چی صبر کردم لبخند کریمی را ندیدم انگار… !

* حالا چرا کریمی را در تمرینات می زدی؟

- اصلا بحث کریمی و این و آن نبود من در تمرینات خیلی جدی کار می کردم و اگر توپ رد می شد محال بود بازیکن رد شود. کریمی هم اگر زرنگ بود به پروین نگاه می کرد یادم می آید آن دوران وقتی علی آقا در بازی دستگرمی شرکت می کرد به شوخی به من می گفت یا بیا تو تیم ما یا بگو کدام طرف بازی می کنی که من طرف دیگه بازی کنم دوست ندارم توی این سن و سال و… !

* یعنی پروین را هم می زدی؟

- نه بابا حرمت علی آقا را داشتم اما پروین به شوخی می گفت تا امثال علی کریمی حساب کار دستشان بیاید که ظاهرا کریمی در این مورد خیلی دیر می گرفت و همه اش جلوی دست و پای من بود منم در این مورد با هیچکس تعارف نداشتم.

* راستی نمی خواهی به فوتبال برگردی؟

- نه اصلا تازه معنی زندگی کردن را می فهمم و فرصت دارم که محبت های پدر و مادرم را جبران کنم اینجوری از راه دور فوتبال را تعقیب می کنم.