به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رضا محمدی در مورد خوشحالی های خاصش بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: « دیدار پرسپولیس و سپاهان ال کلاسیکوی ایران است، ضمن اینکه ۳ امتیاز این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت. »

وی ادامه داد: « روزهای خوبی را در سپاهان پشت سر گذاشتم و انتظار داشتم هواداران این تیم حداقل یک بار من را تشویق کنند اما این اتفاق رخ نداد، به خاطر همین خیلی دوست داشتم پرسپولیس برنده میدان شود. »

دروازه بان پرسپولیس در خصوص اینکه برخی می گویند نیلسون مرد بازی های بزرگ نیست، گفت: « عده ای با غرض ورزی صحبت می کنند، همان هایی که فقط دنبال حاشیه سازی هستند و چشم ندارند که ببینند یک دروازه بان خارجی به محبوبیت بالایی رسیده است. »

محمدی در پاسخ به این سوال که از سال گذشته تا امروز چقدر پول گرفته، تاکید کرد: « صددرصد مشکل مالی وجود دارد. از سال گذشته تا امروز فقط ۵۰ میلیون تومان پول گرفتم که اگر آن را به حساب سال گذشته بگذاریم برای این فصل هیچ پولی نگرفتم. شاید بازیکنان دیگر پول گرفته باشند اما من نگرفتم. »

وی تصریح کرد: « قراربود تا پیش از دربی ۶۰ درصد از قراردادهایمان را بگیریم اما اینطور نشد و فقط امروز و فردا شنیدیم. با این شرایط آقایان مصاحبه کردند و گفتند بازیکنان بی غیرت و پولکی هستند اما اینطور نبود. آقایان می خواستند بازیکنان را مقابل هواداران قرار بدهند، ولی ما فقط از آنها دروغ شنیدیم. »

دروازه بان پرسپولیس در ادامه انتقادهایش گفت: « آقایان به جای پول دادن فقط قسم سنگین می خوردند، انگار نه انگار که ما پول می خواهیم. اگر کسی تا امروز صحبتی نکرده بود به خاطر مدیریت خوب علی دایی بوده و بچه ها به خاطر او مصاحبه نکردند. قبل از بازی با سپاهان همه صحبت کردیم تا بعد از برد مقابل این تیم صحبت کنیم. »

محمدی ادامه داد: « آقایان دائم می گفتند خانه خود را برای پرداخت پول فروختیم و در برنامه تلویزیونی فرافکنی و توجیه کردند ولی ما با بردن سپاهان ثابت کردیم بر خلاف آقایان مرد روز های سخت هستیم. »