به گزارش پارس به نقل از زیست نیوز، مارتین مدیر آلمانی شرکت آل اشپورت با بیان این که ما حامی کل تیم ملی فوتبال ایران هستیم، خاطر نشان کرد: حمایت ما شامل بازیکنان، مربی، سرمربی و تمام کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران است و ما با کل تیم ملی ایران در ارتباط هستیم.

او با بیان این که تمام کادر تیم ملی فوتبال ایران باید برند آل اشپورت را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بپوشند، تصریح کرد: اگر قرار باشد کسی از این برند در جام جهانی استفاده نکند باید لباسی بپوشد که هیچ برند و نشانی نداشته باشد.

مدیر آلمانی شرکت آل اشپورت در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه شکایت این شرکت از کارلوس کی روش نیز، گفت: این مطلب به هیچ عنوان درست نیست. ایشان یا این لباس را می پوشند و یا لباسی بدون برند بر روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور پیدا می کند. البته این باعث خوشحالی ما می شود که کارلوس کی روش برند ما را در جام جهانی بپوشد ولی دلیلی ندارد کاری خارج از سیستم را برای پوشیدن لباس توسط آقای کی روش انجام دهیم.

او اضافه کرد: ما حامی کل تیم ملی فوتبال ایران هستیم. ما فقط از شخص خاصی حمایت نمی کنیم. ما در ارتباط مستقیم با فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران خواهیم بود.

مدیر آلمانی شرکت آل اشپورت در بخش دیگری از این گفت وگو در پاسخ به سوال در مورد برخی شائبه ها مبنی بر کیفیت پایین تولیدات شرکت آل اشپورت نیز، گفت: تمامی این برندها همچون نایکی و آدیداس در چین تولید می شود. البته مواد اولیه آنها در خود شرکت اصلی تولید شده و در نهایت برای تولید به چین می رود و این یک رویه معمول در تمامی برندهاست.

او اضافه کرد: ما قول می دهیم بالاترین کیفیت را در تولیدات خودمان به کار ببریم تا ورزشکاران بتوانند از تمامی توانایی های خود در مسابقات استفاده کنند.

مدیر آلمانی شرکت آل اشپورت با بیان این که ما هیچ گاه کیفیت تولیدات خود را پایین نمی آوریم، تاکید کرد: تمام تولیدات ما از جمله لباس ها، مواد اولیه اش در اروپا تولید و در نهایت در کشور چین دوخته می شود.

او در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا این حمایت از تیم های ملی شامل تیم های پایه، تیم فوتبال ساحلی و فوتسال نیز می شود؟ گفت: ما فعلا از تیم ملی فوتبال ایران حمایت می کنیم ولی خوشحال می شویم که از دیگر تیم های ملی فوتبال ایران نیز حمایت کنیم.

مدیر آلمانی شرکت آل اشپورت همچنین اعلام کرد که امروز (یکشنبه) جلسه ای را با علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران برای صحبت درباره برخی از مسائل خواهد داشت.

در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که شامگاه شنبه ۱۲ بهمن ماه برگزار شد کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران غایب بود و همین امر شائبه هایی را مبنی بر نپوشیدن برند آل اشپورت توسط او در جام جهانی مطرح کرد.

هوشنگ مقدس، مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال که در جریان مذاکرات کی روش با شرکت آل اشپورت بوده امروز در گفت وگو با ایسنا از احتمال شکایت سرمربی تیم ملی از این شرکت آلمانی به دلیل متعهد نبودن به قراردادش خبر داد.