به گزارش پارس به نقل از فارس، رحمان احمدی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: مراسم باشکوهی بود و تنها زیادی طولانی شده است. برای بازیکنان افتخار است که پیراهن تیم ملی را به تن کنند.

وی افزود: پیراهن تیم ملی را بزرگان زیادی به تن کردند هر بازیکنی که لباس تیم ملی را بپوشد با تمام توان تلاش خود را انجام خواهد داد.

احمدی در مورد انتخاب نماد یوزپلنگ در لباس تیم ملی خاطرنشان کرد: انتخاب این نماد کار زیبا و قشنگی بود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در مورد عدم حضور کارلوس کی روش در این مراسم عنوان کرد: دلیل عدم حضور کارلوس کی روش را نمی دانم و از این موضوع مطلع نیستم ما بعد از بازی دیروز مقابل پرسپولیس در تهران ماندیم تا در این مراسم شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با این شکست سپاهان از کورس قهرمانی عقب مانده است، خاطرنشان کرد: این بازی بسیار حساس بود ما برای کسب ۳ امتیاز آمده بودیم اما در روزی که نباید اشتباه می کردیم این اتفاق افتاد. در ادامه بازی بازیکن ما اخراج شد اما همچنان شانس داریم.

احمدی با اشاره به اینکه کار سپاهان بسیار سخت شده است، خاطرنشان کرد: کار نشد، ندارد. در نیم فصل دوم بازی های بسیار حساسی باقی مانده و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم ما در چند وقت اخیر نمایش خوبی داشتیم اما مقابل پرسپولیس تنها بازی بود که بد عمل کردیم.

وی در مورد تغییرات مدیریت سپاهان عنوان کرد: این مسئله را از زبان شما می شنوم و از این موضوع خبر نداشتم نمی دانم جریان چیست و از تغییرات نمی توانم صحبت کنم.

دروازه بان سپاهان در مورد اینکه فکر می کند آیا او پیراهن شماره ۱ تیم ملی را به تن می کند یا اینکه این پیراهن به دنیل داوری می رسد و همچنین در مورد احتمال بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی عنوان کرد: تمام تلاشم این است که در لیگ برتر و باشگاه سپاهان بازی های خوبی انجام دهم اگر عملکرد خوبی داشته باشم به اردوی تیم ملی دعوت خواهم شد. تمام تلاشم را انجام می دهم و اینکه آیا بازی می کنم یا نه بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد. امیدوارم تا زمانی که لیست تیم ملی انتخاب می شود اتفاقات خیر باشد.