به گزارش پارس به نقل از فارس، کارلوس کی روش پس از نشست امروز با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا از جناب ورزش و جوانان قدردانی می کنم که من را به یک دیدار خوب و صمیمانه دعوت کرد و این فرصت را به من داد تا با ایشان صحبت کنم.

وی افزود: امروز جلسه بسیار مهمی در خدمت وزیر داشتیم. این جلسه برای تیم ملی فوتبال ایران بسیار مهم و حیاتی بود که امروز شاهد این بودیم که وزیر ورزش تعهد کامل داد تا برنامه های تیم ملی رو به جلو حرکت کند و ما هم این کار را ادامه بدهیم.

کی روش تاکید کرد: به خاطر همین این جلسه مهم بود. من باید این را اعلام کنم که هیچ شکی نسبت به تعهد وزیر ورزش و جوانان در حمایت از تیم ملی نداریم. نهاد ایشان یعنی فدراسیون فوتبال و ما باید طبق برنامه هر روز رو به جلو حرکت کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی درباره شکایت باشگاه استقلال از او و حمایت وزیر ورزش از سرمربی تیم ملی نیز گفت: همانطور که قبلا هم من تاکید کردم باز هم تاکید می کنم بسیار اهمیت دارد که ما دست به دست همدیگر بدهیم و متحد باشیم. الان زمان جنگ بین خودمان نیست و ما باید به فکر بازی با نیجریه، بوسنی و آرژانتین باشیم.

وی افزود: جنگ اصلی ما با این سه تیم است نه خودمان. ما باید این را بدانیم بنده چون تازه نیست که به ایران آمده ام همیشه روی این مطلب تاکید داشتم که نوع نگرش من این بوده و خواهد بود که ما در مقابل آنها قرار بگیریم نه ما در مقابل خودمان.

کی روش در پاسخ سوالی دیگری که چرا در یک برنامه تلویزیونی آنقدر ناراحت بودید و حرف هایی را زدید که نشانگر ناراحتی شما بود گفت: من ایمان داریم با دستو ر شفاف و واضح وزیر برنامه های ما هم که بسیار شفاف است را انجام خواهیم داد و هرکاری از دست ما برآید آن را انجام می دهیم تا بهترین شرایط در جام جهانی را فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به این سوال که قلعه نویی شما را به مناظره دعوت کرده آیا شما قبول می کنید یا خیر گفت: من در این باره هیچ نقطه نظری ندارم.