به گزارش پارس به نقل از فارس، علی پروین در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه در بازی که برای ما حکم مرگ و زندگی داشت بچه ها توانستند تیم خوب و پر و پا قرص سپاهان را شکست دهند. البته دو گل زدیم و چند گل نزدیم. این هم جذابیت فوتبال است چون اگر همه توپ ها گل شود دیگر باید اسم فوتبال را یک رشته دیگر بگذاریم.

وی افزود: من به علی دایی بابت این برد تبریک می گویم. او بسیار خوب تیمش را با هم یکدل کرده و این هم به خاطر پتانسیل بالای دایی در امر مربیگری اش است. دایی مانند دوران فوتبالش در مربیگری هم جسور است و خودتان دیدید که چطور مقابل سپاهان با وضعیتی که ۴ بازیکن را به دلایل مختلف نداشت این تیم را بسیار خوب ساخته و پرداخته کرد و مقابل سپاهان به میدان فرستاد.

پروین در مورد ناراحتی بازیکنان بابت مسائل مالی گفت: من خودم فوتبال بازی کردم. سرد و گرم را چشیده ام. آقای دایی همه چیز را به ما گفته است. یک کمی به ما فرصت بدهید. من تازه آمده ام ولی پیگیر همه چیز هستم و انشاءالله سعی می کنم شرمنده بچه ها نشوم. ما پنج بازی حساس داریم که انشاءالله باید مشکل این بچه ها را حل کنیم.

پروین درباره مشکلات سیدجلال حسینی و سفرش به قطر گفت: دایی به بازیکنان مرخصی داده است. حتما سیدجلال رفته تا آب و هوایش عوض شود. او برمی گردد و تا آخر فصل با ماست مشکلی نیست ما نباید فراموش کنیم که این بچه سید جلال حسینی از ۶ الی ۷ میلیارد به خاطر پرسپولیس گذشته و مردم قدر کار او را خیلی خوب می دانند او پرسپولیس را تنها نگذاشت و معرفتش را نشان داد.

پروین درباره مشکلات این روزهای کی روش و تیم ملی تصریح کرد: من هم مثل مربی تیم مان علی دایی از کی روش حمایت می کنم. خدمت به تیم ملی از همه چیز واجب تر است البته خدای ناکرده نمی خواهم به کسی بی احترامی کنم چون من مطمئنم همه مربیان و مدیران عامل ما و بازیکنان دل شان برای تیم ملی می تپد. اگر می خواهید در جام جهانی زنگ تفریح شویم و از هر تیم ۴ گل بخوریم از تیم ملی حمایت نکنید.

وی افزود: روزها می گذرد همه بازی تدارکاتی انجام می دهند و کی روش حرص می خورد. همین چند شب پیش بازی نیجریه را دیدم و امیدوارم دیده باشید تا همه چیز دستگیرتان شود. تیم ملی نیاز به حمایت دارد و من امیدوارم دست کی روش را بگیریم چون در غیر اینصورت اگر در جام جهانی موفق نباشیم فوتبال ما دچار مشکلاتی خواهد شد. من نمی گویم در جام جهانی شق القمر کنیم بلکه می گویم با برنامه ریزی و ۴ بازی دوستانه مناسب طوری به میدان برویم که زنگ تفریح نشویم. بازی تدارکاتی که نداریم هیچ تازه خودمان هم با هم دعوا داریم پس بهتر است جنگ را به قول کی روش با دیگران داشته باشیم نه خودمان. من امیدوارم با یک نشست خوب و تعامل بین مربیان و مدیران عامل این موضوعات حل شود. چون الان وقت یکسری اتفاقات نیست. البته باز هم می گویم مطمئنم همه دلشان برای تیم ملی می تپد و سوء تفاهمات از بین می رود.